سرویس: سیاسی » انتخابات 11:00 - سه شنبه 04 اسفند 1394

در دیدار اصحاب رسانه با آیت الله ناصری/

توصیه های انتخاباتی آیت الله ناصری به مردم/ باید از دشمن داخلی بیشتر هراسید

آیت الله ناصری در جمع اصحاب رسانه اصفهان ضمن تاکید بر حساسیت و اهمیت ایام انتخابات و این امر که دشمن همواره به دنبال آشوب گری است گفت: توصیه اکید من این است که از درگیری با مخالفین و معاندین در این روزها بپرهیزید.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، حضرت آیت الله العظمی محمد علی ناصری صبح امروز در دیدار با نمایندگان اصحاب رسانه تحت عنوان شورای قشر بسیج رسانه استان اصفهان اظهار کرد: حضور در صحنه رسانه را باید غنمیت بدانید و توفیقی از سوی خداوند تلقی کنید.

استاد اخلاق حوزه علمیه اصفهان با بیان اینکه انجام مسئولیت و خدمت همراه با تعهد و به دور از هوای نفس عبادت است، گفت: امروزه دشمن داخلی و خارجی برای انقلاب و اسلام زیاد است ولی باید هوشیار باشیم و از دشمن داخلی بیشتر هراسید چرا که ضربه آن خطرناک تر است.

زعیم مدرسه علمیه حضرت ولی عصر (عج) اصفهان با اشاره به ایام حساس انتخابات پیش رو تصریح کرد: دشمن به دنبال آشوب گری در این ایام است بنابراین برهمه ما فرض است آب به آسیاب دشمن نریزیم و از هرگونه درگیری با مخالفین و معاندین در این ایام بپرهیزیم.

این استاد اخلاق حوزه  عنوان کرد: در ایام حساس انتخابات، از نماز امام زمان(عج) و دعاهای نیمه شب به هیچ وجه غافل نشوید، چرا که زمان مهمی است و دشمن سعی در ایجاد ناآرامی دارد، باید با توسل و توکل و استمداد از ادعیه از خداوند بخواهیم آنچه که به نفع اسلام و انقلاب است رقم بخورد.

وی به اصحاب رسانه توصیه کرد: همیشه خدا را در نظر داشته باشید و لحظه ای از یاد خداوند در انجام مسئولیت غافل نشوید، باید همواره یار صدیق ولایت فقیه باشید، امروز رهبری تنها هستند (در این زمان حضرت آیت الله ناصری اشک بر چشمانشان حلقه زد) حواستان به رهبری باشد و فرمایشات ایشان را بپذیرید، رهبری همواره بر اساس مصالح انقلاب و اسلام سخن می گویند.

آیت الله ناصری در ادامه ضمن عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) با بیان روایات متعددی از اهل بیت(ع) و حدیث قدسی «لولاک ما خلقت افلاک» به تشریح فضایل این بانوی عصمت و طهارت پرداخت و اذعان کرد: هدف از خلقت ما در این دنیا جمع آوری زاد و توشه برای جهان ابدی است.

وی ادامه داد: براساس روایات ما دراین دنیا برای اندوختن مال دنیا نیامده ایم بلکه برای تجارت معنوی و جمع آوری زاد و توشه برای دنیای آخرت هستیم، باید از فرصت و سرمایه بی نظیر حیاتی که در اختیارمان گذاشته اند بهترین استفاده را کنیم.

در ابتدای این دیدار  حجت الاسلام صغیرا، عضو شورای قشر بسیج رسانه استان اصفهان به تشریح فلسفه تشکیل شورای قشر بسیج رسانه در محضر آیت الله ناصری پرداخت و گفت: تشکیل این قشر از بسیج در راستای مقابله موثر با تهاجمات فرهنگی و امپریالیسم رسانه ای دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.