سرویس: سیاسی » انتخابات 13:13 - سه شنبه 04 اسفند 1394

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان:

وحدت اصولگرایان نشان دهنده اعتماد میان نیروهای ارزشی و انقلابی است

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان با بیان اینکه وحدت نشان دهنده اعتماد میان نیروهای ارزشی و انقلابی است، گفت: وحدت، آرامبخش جبهه اصولگرایی است و برای حفظ این وحدت باید تلاش کرد.

به گزارش اصفهان شرق؛ سید مجتبی شهیدی با اشاره به وحدت اصولگرایان اصفهان اظهار داشت: برای نخستین بار فهرست اصولگرایان اصفهان حدود یک ماه قبل از برگزاری انتخابات بسته شد و این نشان دهنده ایجاد وحدت بین احزاب اصولگرایی است.

وی افزود: این حرکت نشان دهنده ایجاد اعتمادی است که نیروهای ارزشی، انقلابی و طرفدار مصالح نظام حاکم شده و آرامش را وارد جبهه اصولگرایی کرده است.

عضو مجمع اصولگرایان اصفهان با اشاره به فرآیند انتخاب فهرست واحد ائتلاف اصولگرایان برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرآیند انتخاب نامزدهای ائتلاف با دعوت از همه داوطلبان اصولگرا و در حضور بزرگان این جبهه در اصفهان برگزار شد و تمامی مراحل به صورت حساب شده و با رعایت حق الناس بود.

وی با اشاره به لزوم تداوم وحدت تصریح کرد: برای آینده اصفهان و پیشبرد برنامه‌ها به وحدت میان نمایندگان نیاز مبرم داریم و شاید اولویت نخست مجمع اصولگرایان اصفهان در بحث انتخابات همین وحدت و اتحاد شکل گرفته باشد، بنابراین حفظ این وحدت برای تداوم کار لازم است.

شهیدی با بیان اینکه سایر نامزدهای خارج از لیست با هدف حفظ اتحاد به نفع نامزدهای ائتلاف انصراف دهند، خاطرنشان کرد: اگر نامزدهای خارج از لیست، با مدنظر داشتن آینده اصفهان، به نفع لیست وحدت انصراف دهند در رأی آوری اصولگرایان تأثیر گذار است بنابراین امیدواریم دوستان وارد میدان انصراف شوند چون این حرکت موثرتر از کاندیدا شدن برای انتخابات است.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.