سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:11 - سه شنبه 04 اسفند 1394

معاون اجتماعی انتظامی استان اصفهان خبر داد

تدابیر ویژه انتظامی برای برقراری آرامش در تمام حوزه‌های انتخابیه استان اصفهان

معاون اجتماعی انتظامی استان اصفهان گفت: با تدابیری که در حوزه‌های قانونی و توجیهی انجام‌ شده و طبق پیش‌بینی‌ها، انتخابات در تمام حوزه‌ها در کمال آرامش برگزار می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ جهانگیر کریمی با اشاره به نزدیکی انتخابات، درباره تأمین امنیت صندوق‌ها و تعرفه‌های انتخاباتی اظهار کرد: نیروی انتظامی طرح‌های ویژه‌ای را برای تأمین امنیت در بحث ترافیک و در پای صندوق‌های رأی در نظر گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ آرامش در قبل و زمان برگزاری انتخابات گفت: سعی ما بر این است که شرایط خوب امنیتی که هم‌ اکنون حاکم است در زمان برگزاری انتخابات هم برقرار و در کنار آن شاهد حضور حداکثری مردم با کمترین بی‌نظمی شویم.

معاون اجتماعی انتظامی استان اصفهان از حفاظت ویژه صندوق‌ها در حوزه انتخاباتی خبر داد و در پاسخ به برخورد با برهم زنندگان احتمالی نظم عمومی پس از اعلام نتایج، تصریح کرد: برآورد ما این است که با تدابیری که در حوزه‌های قانونی و توجیهی انجام‌شده و طبق پیش‌بینی‌ها انتخابات در تمام حوزه‌ها در کمال آرامش برگزاری می‌شود.

کریمی در پایان یادآور شد: برای همه عزیزان آرزوی موفقیت می‌کنیم و ان‌شاالله حضور حداکثری مردم را در 7 اسفندماه شاهد خواهیم بود که کارکنان نیروی انتظامی نیز علاوه بر انجام 100 درصدی وظیفه خود با حضور کامل خانواده‌هایشان در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

 

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.