سرویس: سیاسی » انتخابات 14:06 - دوشنبه 03 اسفند 1394

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اصفهان:

با حضور مفسدین اقتصادی در دانشگاه به‌ شدت مقابله می‌کنیم/ اولویت اصلاحات باید معیشت مردم باشد یا آزادی سران فتنه؟

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان اصفهان گفت: به مسئولین دانشگاه‌های اصفهان اخطار می‌دهیم که در برابر حضور مفسدین اقتصادی که برند سیاسی جریان فتنه هستند و قانون‌شکنی و فتنه‌انگیزی آن‌ها به‌ شدت مقابله می‌کنیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمد افشاری به دوران ۱۶ ساله سازندگی و اصلاحات اشاره و اظهار کرد: دوره اصلاحات و سازندگی که ۱۶ سال طول کشید و با شعارهایی نظیر توسعه اقتصادی و سیاسی باعث شدند، فضای کشور به سمت اقتصاد لیبرالی و غیراسلامی برده شود و نتیجه آن، شعار معروف «له شدن افراد مستضعف زیر چرخ‌های توسعه اقتصادی» بود.

وی افزود: این وضعیت موجب رشد یکسری از افراد و شرکت‌های لیبرال مسلک و سرمایه‌دار شد که در دل این قضایا فسادهای اقتصادی عظیمی همچون فساد اقتصادی شکل گرفت که پایه‌گذار پول‌های کثیف در جامعه شدند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان با بیان این‌که در این دوره فضایی دوگانه شکل گرفت که ثروتمندان روزبه‌روز ثروتمندتر شده و افراد مستضعف هم وضعیت‌شان بدتر می‌شد، در ادامه به شکل‌گیری دولت یازدهم پرداخت و تأکید کرد: با شکل‌گیری دولت جدید افرادی به فضای کشور وارد شدند که همان افکار اقتصاد لیبرالی و غیر اسلامی را دنبال کردند که با شعار تعامل سازنده با دنیا و رفع تحریم‌ها کشور را سر میز مذاکره برده و به دستاوردهایی هرچند کم در مقایسه با داده‌ها رسیدند.

افشاری بیان کرد: دولت در این دو سال به سمت مسکن‌های اقتصادی رفته و این سیاست‌های دولت باعث شده که فقط شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی بزرگ رشد پیدا کنند؛ سفرهای اخیر رئیس‌جمهور به کشورهای اروپایی افکار را به یاد اقتصاد کشورهای حاشیه خلیج‌فارس می‌برد و پول خودمان را که شبیه گدایی از کشورهای اروپایی پس گرفته‌ایم را هزینه قشر خاصی در جامعه می‌کنند.

وی به خرید هواپیماها توسط دولت اشاره و تصریح کرد: رقم‌هایی که در خرید هواپیماها جابجا شد می‌توانست به نفع معیشت مردم باشد اما دولت بیشتر به فکر رسیدگی به قشر مرفه و سرمایه‌دار کشور است؛ باید پرسید خرید هواپیماهایی که تنها برای سفرهای خارجی است به کار چند درصد از مردم جامعه می‌آید.

* ضعفای جامعه باید زیر لگدهای بنگاه‌های بزرگ اقتصادی خارجی له شوند؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: اگر در دوران سازندگی قشر مستضعف باید زیر چرخ‌های اقتصاد له می‌شدند، الآن این قشر باید زیر لگدهای کشورهای اروپایی و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی داخلی و خارجی له شوند.
افشاری در ادامه به بیان فعالیت مفسدین اقتصادی پرداخت و مطرح کرد: جریان سیاسی که طیف مقابل خود را به فساد اقتصادی متهم می‌کند باید خیلی پررو باشد که از شخصی که شناسنامه‌اش دارای فساد اقتصادی است برای سخنرانی در دانشگاه دعوت کند؛ حضور این افراد در این روزهای منتهی انتخابات در دانشگاه‌ها و لیست بستن و حمایت‌های مالی آن‌ها جای سؤال دارد.
وی افزود: قضیه پول‌های کثیف که با اشتباه یکی از مسئولین دولتی مطرح و توسط افرادی از یک جریان خاص پیگیری شد، الآن چه طور همین افراد می‌توانند از مفسد اقتصادی دعوت کنند که در دانشگاه‌های کشور و اصفهان سخنرانی کند.
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان اصفهان تأکید کرد: افرادی که زمانی از ملک عبدالله و پادشاه بحرین برای فعالیت‌های انتخاباتی و فتنه‌انگیزی پول می‌گرفتند، بعید نیست از نوع داخلی آن استفاده کنند و برای انتخابات از مفسدین اقتصادی پول بگیرند.

* با حضور مفسدین اقتصادی در دانشگاه به‌ شدت مقابله می‌کنیم
افشاری به برنامه غلامحسین کرباسچی؛ مفسد اقتصادی در دانشگاه اصفهان اشاره و تصریح کرد: شعار اعتدال، فضای باز سیاسی و نشاط سیاسی در حال تبدیل‌شدن به کلیدواژه‌ای است که افرادی در ذیل آن، هر نوع فعالیتی را می‌خواهند انجام دهند و در این مورد به مسئولین دانشگاه و افرادی که در خارج و داخل دانشگاه و برای دانشگاه نسخه می‌پیچند، اخطار می‌دهیم که حضور مفسدین اقتصادی که برند سیاسی جریان فتنه هستند، در دانشگاه محکوم است و در مقابل قانون‌شکنی و فتنه‌انگیزی این افراد در داخل دانشگاه و شهرستان اصفهان می‌ایستیم و به‌ شدت با آن مقابله می‌کنیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان در پایان به سخنان محمدرضا عارف در مورد اولویت آن‌ها در آزادی سران فتنه بعد از برگزاری انتخابات، خاطر نشان کرد: این کمال وقاحت یک جریان سیاسی را می‌رساند تا در زمانی که کشور با مشکلات اقتصادی مواجه هست، اولویت و شعار خود را بر مبنای یک خواسته غیرقانونی می‌گذارد که به نفع مردم نیست بلکه به ضرر مردم است.

وی تاکید کرد: امروز دغدغه مسئولان ما باید دغدغه معیشت مردم باشد، البته مشخص است که دلیل این اظهارنظرها این است که این جریان سیاسی در بین مردم نبوده و از خواسته‌ها و مشکلات مردم باخبر نیستند.

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.