سرویس: سیاسی » انتخابات 13:15 - دوشنبه 03 اسفند 1394

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

احیا و حضور سران فتنه و مفسدین در جامعه، سرفصل مهندسی فرهنگی سفارت انگلیس درایران است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جریاناتی که امروز در سطوح جامعه می گذرد، همچون حرف هایی است که در قالب مهندسی فرهنگی سفارت خانه انگلیس شکل می گیرد،گفت: بسترسازی برای آینده با شعار سازش با آمریکا در حال رقم خوردن است

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز، پیرامون حضور بر خی از مفسدین اقتصادی و سران فتنه همچون غلامحسین کرباسچی و فاطمه هاشمی در اصفهان اظهار کرد: جریان اصلاح طلبی در کشور و به خصوص لیدرهای اصلاح طلبان در فتنه ۸۸ نقش اساسی داشتند ،غلامسحین کرباسچی رئیس ستاد انتخاباتی مهدی کروبی سران فتنه بود و عملکرد و مواضع فاطمه هاشمی هم که مشخص است .

وی با بیان اینکه جریاناتی که امروز در سطوح جامعه می گذرد، همچون حرف هایی است که در قالب مهندسی فرهنگی سفارت خانه انگلیس شکل می گیرد، گفت: اینکه امروز دشمن و رسانه بیگانه اعلام می کند آیات جنتی، مصباح و یزدی باید حذف شود، نشان از اثرگذاری این افراد در جریان انقلابی هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم تاکید کرد: دشمن با این اقدامات تلاش می کند افراد مدنظر خود را در صحنه انتخاباتی خبرگان و مجلس شورای اسلامی قرار دهند، این حرکتی که از سوی اصلاح طلبان مبنی بر حضور و احیای مفسدین و فتنه گران تحت قالب سخنرانی شکل گرفت است، بیانگر آن است که یک بسترسازی برای آینده با شعار سازش با آمریکا در حال رقم خوردن است.

وی تصریح کرد:ملت فهیم و انقلابی ایران و اصفهان همواره خوب تشخیص داده اند که در مقابل غوغاسالاری ها و تبلیغات رسانه ای مخرب نظام با قدرت ایستادگی کرده اند و بصیرت انها بارها به جهان ثابت شده است، بنابراین باید هوشیار بود و فضا را به خوب یو با دقت رصد کنند.

حجت الاسلام سالک با تاکید دوباره بر رصد دقیق توسط جامعه انقلابی دراین شرایط حساس،خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی فضای جامعه را با دقت و خوب رصد کنند که چیزی خلاف واقع خطوط قرمز نظام ، انقلاب اسلامی و ولایت در سطح جامعه که خواسته دشمن است، انجام نگیرد.

وی افزود: این مقاومت و استقامت را در میان مردم می بینیم، امروز تنها انتظاری که از جبهه انقلابی می رود، دو مسئله است، هوشیاری و رصد کردن است، اطلاع رسانی دقیق و مستند از سخنان سران فتنه و مفسدین به مردم و اهدافی که دنبال می کنند، است

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.