سرویس: اجتماعی » پزشکی و سلامت 23:00 - یکشنبه 02 اسفند 1394

با همکاری هلال احمر و اورژانس؛

خواهران حسن آبادی میزبان اولین دوره آموزش امداد و نجات+ عکس

مربی کارگاه امداد و نجات عصر امروز در جمع خواهران حسن آبادی گفت: اقدام کردن به موقع همراه با آگاه بودن از اصول و قوانین یک امداد گر می تواند جان افراد را در حوادث نجات دهد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، با توجه به پراکنده بودن منطقه جرقویه علیا و روی آوردن مردم به زندگی صنعتی و با توجه به این مسئله که حادثه خبر نمی کند و چه بسا افرادی در اثر یک حادثه کوچک و نا آگاه بودن افراد در خانواده ها جان خود را از دست داده اند جمعیت هلال احمر شهرستان اصفهان با همکاری اورژانس شهر حسن آباد و شهرداری اقدام به تشکیل دوره های آموزشی امداد و نجات و کمک های اولیه مخصوص خواهران کرده است.

در حاشیه این کارگاه محمدی مربی این دوره تصریح کرد: هدف از برگزاری این کلاس ها نجات شخص مصدم شده از مزگ و جلوگیری از پیشرفت صدمات پیش از مراجعه به مرکز بهداشتی درمانی می باشد.

DSC09418

وی در ادامه افزود: در ماه گذشته دوره آموزشی برادران انجام شد و بنا بر تاکید خواهران برای تشکیل این کلاسها ما نیز در صدد برگزاری این کارگاه کردیم.

شایان ذکر است این کلاس در قالب سه دوره تئوری، عملی و آزمون عملی برگزار می شود و حدود 30 نفر از خواهران در این کلاس شرکت کرده اند و پس از گذراندن دوره ها و کسب آمتیاز مورد نظر گواهینامه برای انها صادر خواهد شد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.