سرویس: سیاسی » انتخابات 00:37 - شنبه 01 اسفند 1394

در جلسه آموزشی نماینده فرماندار جرقویه علیا مطرح شد؛

اجرای قانون عامل مهم، در بهتر برگزاری انتخابات است

معاون عمرانی فرماندار در جمع دست اندرکاران انتخابات جرقویه علیا گفت: در محل شعبه ها با همکاری و ایجاد روحیه ای با نشاط و اجرای صحیح قانون، انتخاباتی بدون شبهه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، تنور انتخابات به روزهای داغ خود رسید و جلسات آموزشی برای برپایی انتخاباتی مطلوب به همت مسئولان در بخش های شرق اصفهان ادامه دارد.

عصر امروز جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار، هیئت نظارت و اعضای شعب اخذ رای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور معاون عمرانی فرماندار، مدیرکل سیاسی فرمانداری در بخشداری جرقویه علیا برگزار شد.

در ابتدا موسوی معاون عمرانی فرماندار با اشاره به نقش نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای گفت: شما بعنوان هماهنگ کننده در روند اجرای صحیح انتخابات از ابتدای شروع اخذ رای تا پایان اخذ رای می باشید و انشالله در محل شعبه ها با همکاری و ایجاد روحیه ای با نشاط و اجرای صحیح قانون، انتخاباتی بدون شبهه برگزار خواهد شد.

عباسی مدیر کل سیاسی فرمانداری با اشاره نقش همکاری و تعامل در برگزاری هر چه بهتر انتخابات اظهار کرد: جلوگیری از ایجاد اختلاف و تنش در شعب اخذ رای در حین برگزاری انتخابات از وظایف اعضای شعب است تا مردم با روحیه پر نشاط و به راحتی بتوانند نسبت به انتخاب کاندیدای مورد نظر خود رای بدهند.

گفتنی است، در همه جلسات آنچه مد نظر قرار میگیرد، حضور حداکثری مردم برای عزت و اقتدار نظام اسلامی بود.

DSC09398 DSC09407

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.