اصفهان شرق

مواظب باشیم که اتفاقات مجلس ششم تکرار نشود

کدخبر: 92231
1394/11/30 در ساعت 16:57

به گزارش اصفهان شرق از کفران، دراین هفته پیش از خطبه های نماز جمعه، کارشناس تغذیه ای از مرکز،جناب آقای غلامپور نکاتی را درمورد تغذیه و بهداشت تغذیه بیان کرد.
فشار خون بیماری کشنده خاموش است آنرا جدی بگیرید. تغذیه بسیار مهم است. درتنظیم فشار خون مصرف سبوس را جدی بگیرید. روزانه یک عدد تخم مرغ را مصرف کنید.
علت اصلی سرطان معده وپوکی استخوان مصرف زیاد نمک است.
سفره ای که درآن سبزی نیست ارزش غذایی ندارد.

1
درضمن ایستگاه سلامتی در محوطه نماز جمعه دایر گردید که به صورت رایگان، تست فشار خون را از مردان انجام می دادند.
گروه سرودی به نام بچه های ولایت از روستای ابوالخیر نیز کار خود را اجرا کردند.
حجت الاسلام والمسلمین شریفی امام جمعه کفران در خطبه اول مطالبی را راجع به پرهیزکاری بیان نمود. ایشان به کلام امام علی(ع) استناد کرد ونکمتی را گفتند:
پرهیزکارب به جنسیت نیست و فرقی بین زن و مرد نیست. دنیا به سمت انسان می آید و قابل انکار نیست اما پرهیزکاران هدفی دنیایی باشند ندارند و از دنیا برای رسیدن به کمال معنوی استفاده می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین شریفی در خطبه دوم به روز دوم اسفند ماه اشاره کرد. دراین روز شش شهید از روستای کفران تشییع شدند، شهیدان سیف ا.. جعفری – رضا کشاورز – ابراهیم خواجه ای – علی باقری – حسنعلی سلطانی – محسن آقایی وشهید محمد سلطانی شهداس اسفند ماه هستند.
و این روز، روز ایثار و شهادت نام گرفت.
ایشان قسمتی از وصیت نامه شهید جعفری و شهید کشاورز را خواندند.

*مواظب باشیم که اتفاقات مجلس ششم تکرار نشود

امام جمعه روستای کفران با اشاره به مبحث انتخابات در کشور، افزود: مواظب باشیم که اتفاقات مجلس ششم تکرار نشود و اوج همدلی و همزبانی دولت و ملت در هفته اول اسفندماه عملی شود.

حجت الاسلام شریفی افزود: مشارکت مردم پای صندوق های رای اقتدار و عزت کشور را به همراه دارد و همه مردم باید به عنوان یک تکلیف حضور گسترده داشته باشند.