سرویس: سیاسی » انتخابات 11:15 - جمعه 30 بهمن 1394

دوگانگی در شعار انتخاباتی اصلاحات؛

بازهم اصلاح‌طلبان معیشت مردم را به حاشیه بردند/ مهره‌های سیاسی که هیچ راه حلی برای بهبود اقتصاد کشور ندارند

اگر این‌ روزها در جلسات انتخاباتی اصلاح‌طلبان حاضر شده باشید خواهید دید که علیرغم نیاز کشور و خواسته مردم که سروسامان گرفتن وضعیت اقتصادی کشور است، تنها شعار آن‌ها برای جذب رای هواداران خود وعده شکست حصر سران فتنه است.

به گزارش اصفهان شرق؛ همان‌قدر که یادآوری حماسه آفرینی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 شیرین است، بازخوانی حوادث پس از آن می‌تواند تلخ و آزار دهنده و البته درس عبرتی برای مردم باشد.

اصلاح‌طلبان که روزگاری با حمایت از میرحسین موسوی با به میدان انتخابات گذاشته بودند پس از شکست وی در انتخابات ریاست جمهوری، نتیجه انتخابات را قبول نکردند و همراه با دشمنان داخلی و خارجی، کشور را دچار التهاب کردند.

این حمایت اصلاح‌طلبان از آشوب‌های خیابانی منجر به آن شد تا از بسیاری از تئوریسین‌های خارجی کار نظام جمهوری اسلامی را یکسره بدانند و با تمام قوا از فتنه‌گران حمایت کنند، فتنه‌ای که با درایت مردم و تدابیر رهبر معظم انقلاب در 9دی ماه سال 88 به صورت کلی سرکوب شد.

اما این آشوبِ فتنه‌گران که با آتش زدن و تخریب اموال عمومی از قبیل وسایل نقلیه، مساجد، بانک‌‌ها و… همراه بود هزینه‌ی زیادی برای کشور دربرداشت و خسارات مالی بسیاری را متوجه کشور کرد.

با نگاهی به گزارش‌های منتشر شده در خصوص میزان هزیه‌های تحمیل شده به کشور از جانب فتنه‌گران در سال 88 میزان این هزینه‌ها را می‌توان حدود 324هزار میلیارد تومان (324،000،000،000،000 تومان) تخمین زد.

اما موضوعی که این روزها اهمیت آن چندین برابر می‌شود بازگشت حامیان فتنه‌88 به میدان انتخابات است. اصلاح طلبان که این روزها با شعار “امید، آرامش، رونق اقتصادی” پا میدان انتخابات گذاشته‌اند، خود روزی دشمنان این کشور را به شکست مردم آن‌ امیدوار کردند، 8 ماه آرامش را از کشور سلب کردند و با وارد کردن خسارت 324هزار میلیارد تومانی نقش خود را در کنار تحریم‌های ظالمانه دولت‌های غربی برای جلوگیری از روند رشد اقتصادی کشور به خوبی ایفا کردند.

اگر این‌ روزها در جلسات انتخاباتی اصلاح‌طلبان حاضر شده باشید خواهید دید که علیرغم نیاز کشور و خواسته مردم که سروسامان گرفتن وضعیت اقتصادی کشور است، تنها شعار آن‌ها برای جذب رای هواداران خود وعده شکست حصر سران فتنه است.

مثل اینکه “امید، آرامش، رونق اقتصادی”  تنها، شعار اصلاح‌طلبان برای جذب رای اقشار مختلف جامعه است و برنامه‌ی آن‌ها برای مجلس آینده رفع حصر سران فتنه و بسترسازی برای پیروزی مجدد روحانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 است.

حال باید انتظار کشید و دید که چه اتفاقی در آینده رخ خواهد داد و آیا اصلاح‌طلبان با لیستی که می‌توان آن را خالی از یک اقتصاددان دانست می‌توانند در انتخابات پیروز شوند؟ و آیا هدف آنان از پاگذاشتن در انتخابات مجلس رفع مشکلات معیشتی مردم و حل معضلات اقتصادی جامعه است یا زمینه سازی برای پیروزی روحانی در انتخابات و سردادن وعده پوشالی رفع حصر فتنه‌گران!؟

دانا

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.