سرویس: سیاسی » انتخابات 18:41 - پنجشنبه 29 بهمن 1394

در نشست خبری نامزدهای مجمع اصولگرایان اصفهان با اشاره به شعار نشاط، عزت و معیشت مطرح شد؛

ارتقا سطح استان اصفهان در تمام ابعاد/ شعار انتخاباتی ما، در برگیرنده نیازهای کشور/ بهبود معیشت مردم با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی

با توجه به آغاز موعد تبلیغات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نامزدهای منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان برخی از برنامه‌های خود را اعلام کردند.

به گزارش اصفهان شرق، با توجه به آغاز موعد تبلیغات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نامزدهای منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان برخی از برنامه‌های خود را اعلام کردند.

* به دنبال ارتقا سطح استان در تمام ابعاد هستم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد سالک کاشانی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود فرموده‌اند انتخابات درواقع یک‌نفس تازه دادن به ملت ایران است، شرکت در انتخابات آبروی اسلام، نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران است.

وی هدف اصلی خود برای حضور در این انتخابات را ارتقا سطح استان در تمام ابعاد همچون مدیریتی، علمی، کشاورزی، صنعت، مسائل جوانان و موضوعاتی همچون شهدا و جانبازان عنوان کرد.

عضو لیست نامزدهای منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان از دیگر برنامه‌های خود در انتخابات پیش رو را اولویت دادن به پیگیری مسائل فرهنگی و ارزشی دینی در قالب قانون، تقویت زیرساخت‌های فرهنگی کشور، گسترش فرهنگ قرآن و هنر، مقابله با آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی، رفع فقر و حاشیه‌نشینی، کاهش رشد طلاق و سن ازدواج بیان کرد.

حجت‌الاسلام سالک کاشانی ادامه داد: پیگیری جدی ماده ۲ برنامه پنجم توسعه کشور، پیگیری مسائل مهم اصفهان به‌ویژه موضوع آب و مصوبات ۹ ماده‌ای شورای عالی آب، استفاده از مجموعه ظرفیت‌های اصفهان به‌خصوص جوانان انقلابی پایبند به ارزش‌ها با محوریت کلام ولایت، گشایش اقتصادی، علمی و فناوری را از دیگر برنامه‌های خود عنوان کرد.

* هرکدام از اجزای شعار انتخاباتی ما، دربرگیرنده یکی از نیازهای کشور است

حمیدرضا فولادگر با اشاره به شعار نشاط، عزت و معیشت گفت: هرکدام از این محورها دربرگیرنده یکی از نیازهای کشور است.

عضو لیست نامزدهای منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان ادامه داد: مسائل مرتبط با جوانان، نهاد خانواده، امنیت شغلی، آرامش، پای فشاری و ایستادگی در مقابل نظام سلطه، ادامه‌دهنده راه امام و شهدا، برطرف کردن مشکلات معیشت، پیگیری اجرای قوانین و طرح‌های رفع رکود، استمرار طرح‌های حمایت از تولید، بسترسازی برای توسعه اشتغال، حمایت از آزادی‌های مشروع، تولید علم و فناوری، توسعه و تقویت الگوی ایران اسلامی کشور و مقابله ریشه‌ای با مفاسد اقتصادی را برخی از برنامه‌های خود گفت.

فولادگر پیگیری رفع موانع سرمایه‌گذاری، توزیع منصفانه بودجه، مسئله آب، پیگیری طرح‌های الگوی مصرف و اجرای مصوبات ۹ گانه شورای آب را از دیگر برنامه‌های خود در سطح استان عنوان کرد.

* منشور اصولگرایی برداشت‌شده از فرمایشات امام و رهبری است

سید مجید خیام نکویی گفت: ذیل شعار داده‌شده، پیگیری جاری شدن زاینده‌رود، آلودگی‌های زیست‌محیطی به‌عنوان یکی از مسائل جدی استان، توجه ویژه به مشکلات جوانان به‌ویژه اشتغال، ازدواج و امید به آینده را مورد پیگیری قرار خواهم کرد.

عضو لیست نامزدهای منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان توجه به پیشرفت در حوزه‌های علم و فناوری، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، توجه به اشتغال فارغ‌التحصیلان بیکار، پیگیری دانش‌بنیان کردن کشاورزی استان و توسعه توان گردشگری استان از دیگر برنامه‌های خود برای انتخابات پیش رو عنوان کرد.

خیام نکویی تصریح کرد: منشور اصولگرایی برداشت‌شده از فرمایشات امام و رهبری است و تحت بایدها و نبایدهای ۲۴ بند تائید شده حرکت خواهیم کرد.

* بهبود معیشت مردم با عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی

مجید نادرالاصلی گفت: در امر نظارت و اقدامات پیشگیرانه در امور اجرایی کشور از طریق مجلس باید همت بیشتری شود، پیگیری سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی و عملیاتی کردن آن‌ها تا شاهد بهبود معیشت مردم باشیم، تکیه‌بر سیاست‌هایی که رونق تولید و اقتصاد ا به دنبال داشته باشد.

عضو لیست نامزدهای منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان جایگاه اصفهان را در زبان و حرف برخی از مسئولان جایگاه برخوردار عنوان کرد و گفت: اصفهان امروز در شرایط سختی قرار دارد، رکود در بازار، اقتصاد و تولید وجود دارد، محیط‌زیست، آلایندگی، مسائل کشاورزی، بهداشت و آموزش از برنامه‌های دیگر این نامزد برای دهمین دوره انتخابات مجلس عنوان شد.

وی در گلایه‌ای تصریح کرد: چرا فاضلاب انسانی برای اینکه رودخانه جاری باشد در رودخانه رهاسازی می‌شود و کشاورزان با آن تولید محصول می‌کنند و مردم هم مصرف‌کننده این محصولات باید باشند، همچنین اصفهان باید رتبه دوم مالیات در کشور را داشته باشد ولی در دریافت بودجه در جایگاه‌های آخر استان‌ها قرار داشته باشد

* پیگیری ارتقا جایگاه اصفهان در سیاست‌گذاری‌های کلان کشوری

کمال حیدری ارتقا سلامت جامعه در ابعاد مختلف، ارتقا جایگاه اصفهان در سیاست‌گذاری‌های کلان کشوری، رفع موانع اشتغال جوانان و مردمان، مشارکت نخبگان برای تشکیل کمسیون‌های درون استانی برای بررسی مشکلات و راه‌حل برون‌رفت از آن را از برنامه‌های خود عنوان کرد.

عضو لیست نامزدهای منتخب مجمع اصولگرایان اصفهان از دیگر برنامه‌های خود برای انتخابات پیش رو را پیگیری مشکلات زیست‌محیطی، نشاط شهر و شهروندی، بازگشت اصفهان به اصفهان پویا و شاد، توجه به هجمه‌های فرهنگی، برنامه‌ریزی برای تحکیم خانواده، نوجوانان، جوانان، بانوان و کودکان عنوان کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.