سرویس: تولیدی » مقاله و یادداشت 08:35 - پنجشنبه 29 بهمن 1394

واکاوی بیانات مهم و راهبردی مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان شرقی؛

طرد بزک کنندگان چهرۀ آمریکا؛ مهمترین رسالت ملت در نفوذ زدایی و انتخاب نمایندۀ اصلح

بیانات اخیر مقام معظم رهبری را باید به عوان تبیین و ترسیم چشم انداز ملت ایران در انتخاب کاندیدای اصلح مورد توجه قرار داد که نفوذ زدایی از یک سو و تکریم و ضرورت انتخاب چهره های انقلابی، متعهدو متدین و به تعبیری انتخاب دلواپسان نفوذ آمریکا از سوی دیگر به عنوان یکی از اضلاع مهم انتخاب اصلح در انتخابات آتی به آن تصریح شده است.

اصفهان شرق/ مهدی نجفی، بیانات مهم و راهبردی مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان شرقی‌ آنچنان کلیدی است که باید از آن به عنوان تبیین و ترسیم دقیق عقلانیت سیاسی و بصیرتی ملت ایران در  انتخاب نمایندۀ اصلح و انقلابی و تحقق مجلس انقلابی مورد توجه قرار داد آ نجا که فرمودند؛« اگر مجلس مرعوب غرب باشد، مرعوب آمریکا باشد، دنبال حاکمیّت جریان اشرافی‌گری باشد… کشور را بدبخت خواهند کرد».[1] لذا به جرأت می توان مدعی گردید که این فراز از بیانات راهبردی مقام معظم رهبری را باید به عنوان معیار ثابت و  غیر قابل تغییر  در  انتخاب کاندیدای اصلح مورد توجه قرار داد.

ضرورت پایان به سه سال بزک آمریکا

هم چنین بررسی دقیق جریان های سیاسی مروِّج اشرافی گری در کشور و نیز شناخت بزک کنندگان چهرۀ آمریکا و لزوم دست رد آحاد ملت  بر غرب گرایان در انتخابات پیش رو از جمله الزامات و ضرورت هایی است که به تعبیر رهبر معظم انقلاب «رفاه مردم، عدالت اجتماعی، گشایش اقتصادی، پیشرفت علم، پیشرفت فنّاوری، و در یک جمله عزّت ملّی و استقلال ملّت» را موجب خواهد شد، لذا رسالت مردم در دهمین دورۀ انتخابات مجلش شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بسیار حساس و سرنوشت ساز است، گرچۀ تجربۀ تاریخی مردم در نظام اسلامی حاکی از عمق بصیرت ملت انقلابی است  که علیرغم همۀ خوش رقصی های برخی عناصر غرب گرا و  مرعوب آمریکا، همچنان با قدرت و قوت هر چه تمام­تر بر شعار مقدس «مرگ برآمریکا» تأکید می ورزند که شکوه خیزش ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن 94 علیه شیطان بزرگ به عنوان اصول ثابت  ملت ایران در مقولۀ استکبار ستیزی قابل تحلیل و بررسی است به نحوی که  تحسین و تقدیر رهبر معظم انقلاب را  نیز در پی داشته است.

  بنابراین باید گفت بیانات اخیر مقام معظم رهبری را باید به عوان تبیین و  ترسیم چشم انداز ملت ایران در انتخاب کاندیدای اصلح مورد توجه قرار داد که نفوذ زدایی  از یک سو  و تکریم و ضرورت انتخاب چهره های انقلابی، متعهدو متدین و به تعبیری انتخاب دلواپسان نفوذ آمریکا از سوی دیگر به عنوان یکی از اضلاع مهم انتخاب اصلح در انتخابات آتی به آن تصریح شده است؛« میخواهند اِعمال نفوذ کنند … مردم باید آگاه باشند و نقطه‌ی مقابل آنچه آنها میخواهند، عمل کنند»[2].

بی شک تبیین شاخصه های انتخاب اصلح برای تحقق مجلس انقلابی و عزت آفرین و نفوذ ناپذیر از سوی مقام معظم رهبری غیر قابل انکار است که شایسته است ملّت اگاه و با بصیرت ایران با طرد بزک کنندگان چهرۀ آمریکا در انتخابات هفتم اسفند، به 3 سال بزک و آرایش غلیظ آمریکا توسط برخی چهره ها و جریان های سیاسی متعلق به اصلاح طلبان، اعتدالیون و کارگزاران پایان بخشند و در راستای مقابلۀ با پروژۀ نفوذ قدرت های استکباری  گام بردارند.

مسئولیت ملت در نفوذ زدایی

در روزهای اخیر و به نقل از یکی از روزنامه های ارزشی کشور[3] خبری مبنی بر ارائۀ لیست انتخاباتی از سوی شبکه بی بی سی  منتشر گردید که در آن به مردم ایران پیشنهاد گردید تا در انتخابات خبرگان به لیست مشترک اصلاح‌طلبان و کارگزاران و اعتدال رأی بدهند و از رأی دادن به حضرت آیت الله جنتی ، آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی  خودداری کنند.

گرچه در وهلۀ نخست این احزاب و گروه های سیاسی باید نسبت به  اظهار لطف شبکه صهیونیستی بی بی سی برائت جویند لیکن رسالت مردم انقلابی در اجرای معکوس خواسته های رسانه های غربی صهوینستی هم چون بی بی سی از جمله راهبردهای بنیادینی است  که می تواند  نقش کلیدی در مقابلۀ با نفوذ قدرت های استکباری ایفا نمایند، اینچنین است که رهبر معظم انقلاب در تبیین چگونگی مقابله با نفوذ فرمودند؛«رادیوی انگلیسی دارد به مردم تهران دستورالعمل میدهد به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید! … اینکه ما می گوییم در انتخابات، مردم با بصیرت، با آگاهی، با دانایی وارد بشوند، به‌خاطر این است که بدانند دشمن چه میخواهد؛ وقتی شما دانستی دشمن چه میخواهد، عکس او عمل خواهی کرد».[4]

با این تفاسیر باید گفت کلام نورانی ولی فقیه جامعۀ اسلامی دورنمای انتخاب اصلح را برای ملت ایران ترسیم نموده است که در آن می توان از چهره انقلابی وارزشی و نیز  برخی لیست های نامزدهای انتخاباتی انقلابی و استکبار ستیز و کارآمد در تحقق منویات مقام معظم رهبری برای حصول شاخصه های مهم عزّت و استقلال ملی بهره گرفت که تحقق این مهم در گرو اتخاذ رویکرد معکوس ملت ایران در برابر خواسته های پلید و نابجای دشمنان نظام اسلامی است .

حال باید منتظر روز سرنوشت ساز هفتم اسفند و بصیرت بی بدیل مردم انقلابی ماند و لبیک ملت به منویات و مطالبات ولایت در طرد قائلان و خوش رقصان به وابستگی به کدخدا! و نفی گفتمان غرب گرایان و اراده های مرعوب و منفعل در مواجهه با آمریکا را شاهد بود.

 

[1] بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربیجان شرقی؛28/11/1394.

[2] همان.

[3] 28/11/1394. ،قسمت گفت و شنود روزنامه کیهان

[4] بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربیجان شرقی؛28/11/1394.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “طرد بزک کنندگان چهرۀ آمریکا؛ مهمترین رسالت ملت در نفوذ زدایی و انتخاب نمایندۀ اصلح”

  1. علیرضا یزدانی گفت:

    به آمریکا چه کار داریم. خسته شدیم چند دهه آمریکا آمریکا شنیدیم. یا حمله کنید نابودش کنید . مردم که نباید تاوان همه چیز را بدهند

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.