اصفهان شرق

بهتر برگزار شدن انتخابات اسفند در گرو تعامل و همکاری محقق می شود

کدخبر: 92164
1394/11/28 در ساعت 18:42

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، عصر امروز جلسه آموزشی نمایندگان فرماندار، بازرسین و اعضای شعب اخذ رای انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور معاون عمرانی فرمانداری و هیئت همراه و همچنین اعضای ستاد انتخاباتی شهر ورزنه برگزار شد.

معاون عمرانی فرماندار با اشاره به این موضوع که رای مردم حق الناس است و صیانت از رأی مردم بر عهده مسئولان می باشد، خاطرنشان كرد: رأی مردم به عنوان یك امانت در صندوق آرا ریخته می شود و دست اندركاران برگزاری انتخابات از این امانت پاسداری می کنند.

موسوی با مهم خواندن برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، از تمامی نمایندگان فرماندار خواست تا با نهایت دقت و تلاش خود در جهت برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو تلاش کنند.

رئیس اداره سیاسی فرمانداری از نمایندگان فرماندار به عنوان محور و هماهنگ کننده در شعب اخذ رأی یاد کرد و افزود: جلوگیری از تنش، برقراری نظم شعب از عمده وظایف نماینده فرماندار است و باید اشرافیت کامل به مقوله انتخابات و شعب خود داشته باشد.

عباسی در ادامه همکاری و تعامل بین اعضای شعب و نمایندگان فرماندار را الزامی دانست و افزود: این تعامل و همکاری باعث روند بهتر برگزار شدن انتخابات و اجرای قوانین انتخاباتی شعب اخذ رای خواهد شد.

فلسفی مشاور فرماندار در این جلسه به ارائه آموزش های لازم پیرامون وظایف اعضای شعب در روز اخذ رای پرداخت و به گونه مفصل کلیه مراحل را با توضیح و افزود: عمل به قانون و بستر سازی حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مهمترین اصلی است که اعضای شعب باید آن را رعایت کنند.

IMG_6878 IMG_6910 IMG_6913 IMG_6919 IMG_6951 IMG_6962