سرویس: غیر تولیدی » تنظیمی 18:24 - چهارشنبه 28 بهمن 1394

در بازدید مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان از کفران؛

پتانسیل های بزرگترین روستای بخش بن رود مد نظر قرار گیرد

در پی بازدیدبهمنی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان و رئیس محترم بنیاد ملی نخبگان وصادقی بخشدار محترم بن رود از بزرگترین روستای بخش بن رود پتانسیل های این روستا در حوزه های مشاغل و عمران مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش اصفهان شرق از ورزنه، در پی بازدیدبهمنی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان و رئیس محترم بنیاد ملی نخبگان وصادقی بخشدار محترم بن رود از بزرگترین روستای بخش بن رود پتانسیل های این روستا در حوزه های مشاغل و عمران مورد بررسی قرار گرفت.

ابتدا آقای مهندس بهمنی ضمن قدردانی و تشویق مسئولین روستا از عملکرد دو سال اخیر شورای اسلامی و دهیارکفران ابراز خرسندی نمود.

مدیر کل محترم امور روستائی استان پس از بازدید از انبار ماشین آلات دهیاری و پروژه جدول کاری و سنگفرش معابر،طرح یکسان سازی لباس کار پرسنل دهیاری را ستود و این طرح را طرح برگزیده دهیاری های استان اصفهان نامید.

رئیس بنیاد ملی نخبگان استان اصفهان نیز از وضعیت خشکسالی و معیشت مردم منطقه ابراز تاسف وافر نمود و با تشریح طرح ایجاد مشاغل نو ابراز امیدواری کردتا چند سال آینده هیچ جوانی در منطقه بیکار نباشند.

خانم دکتر حق جوی پس از بازدید از چند کارگاه تولیدی(پرورش ماهی و قارچ)و همچنین بررسی آمار جوانان و بیکاران و میزان تحصیلات آنها و شرایط روستا، از اجرای طرح پایلوت مطالعه و اجرای مشاغل نو در روستای کفران خبر داد.

در پایان آقای صادقی بخشدار محترم بن رود از بازدید خانم دکتر حق جوی و آقای مهندس بهمنی تقدیر نمود.

1 1 (27) 1 (26) 1 (24) 1 (14) 1 (5) 1 (7) 1 (9) 1 (11) 1 (12) 1 (2) 1 (1)

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “پتانسیل های بزرگترین روستای بخش بن رود مد نظر قرار گیرد”

  1. شهروند ورزنه ای گفت:

    احسنت به مردم کفران به خاطر پشتکار خوبشان

  2. درود بر دهیار کفران لایک داری

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.