سرویس: سیاسی » انتخابات 16:39 - چهارشنبه 28 بهمن 1394

تنور داغ انتخابات؛

از میثاق‌نامه کاندیداهای مجمع اصولگرایان اصفهان‌ تا نامه به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان/ متن کامل

متن میثاق‌نامه کاندیداهای مجمع اصولگرایان اصفهان از طریق خبرگزاری تسنیم منتشر شد.

به گزارش اصفهان شرق، کاندیداهای مجمع اصولگرایان اصفهان میثاق‌نامه‌ای ۱۰ بندی امضا کردند که متن آن به شرح زیر است: حمد و سپاس خدای علیم و حکیمی را که پس از ماه‌ها تلاش و همت شایسته، مجمع اصولگرایان اصفهان با رویکرد وحدت و تجلی گفتمان امام و انقلاب در بین نیروهای مومن و انقلابی اصفهان شکل گرفته و روزنه‌های امید به وحدت فراگیر و جامع، در راستای منویات رهبری عزیز و فرزانه انقلاب در افقی روشن نوید بخش آینده شده است و این در حالی است که گام‌های نخستین وفاق و همدلی این حرکت مقدس با آزمونی دیگر از آزمون‌های بصیرت ملت ایران در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همراه گشته است.

هم اکنون که در این گذرگاه امانت و خدمت، حسن نیت مجمع اصولگرایان اصفهان از سویی و اعتماد شورای هماهنگی و برنامه ریزی آن مجمع از سوی دیگر و همچنین حمایت روحانیت متعهد و انقلابی در شورای عالی مجمع (آیت‌الله مهدوی، حجت‌الاسلام و المسلمین بهشتی‌نژاد) ما را در بوته امتحان و وفاداری به آرمان‌های امام و انقلاب در انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داده است، اینجانبان کمال حیدری، سید مجتبی خیام نکویی، احمد سالک کاشانی، حمیدرضا فولادگر و مجید نادرالاصلی در این نوشتار، میثاق و تعهد شرعی و اخلاقی خود را به قلم صداقت امضا کرده و به مفاد بندهای ده گانه زیر متعهد می‌شویم:

۱- اعتقاد راسخ و التزام عملی به قسم نامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اصل ۶۷ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده است.

۲- تلاش و پیگیری خالصانه، عالمانه و مجدانه همراه با وقت گذاری‌های لازم، نسبت به منویات و مطالبات رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی (از سیاست‌های ابلاغی تا استکبارستیزی، پروژه نفوذ، فتنه ۸۸، اقتصاد مقاومتی، تولید علم تا تمدن نوین اسلامی وغیره) در راستای وظایف نمایندگی مجلس (قانون‌گذاری، نظارت وغیره) در حوزه بین‌المللی، جهان اسلام، ملی، استانی و حوزه انتخابی جهت تحقق منافع و مطالبات مردمی و حل مشکلات و معضلات، همراه با اهتمام  ویژه به ارتباط با مردم، علما و نخبگان، استفاده از خرد جمعی و پاسخگویی به آنان.

۳- شفافیت فرآیند مالی، در طول دوران نمایندگی (در صورت ورود به مجلس) و توجه ویژه به هزینه‌های تبلیغاتی در ایام انتخابات، با مراقبت هوشمندانه از اسراف و تبذیر و اعراض جدی از کانون‌های ثروت و قدرت.

۴- عدم حضور در سایر فهرست‌ها و لیست‌های انتخاباتی، اعم از فهرست‌های سیاسی، صنفی وغیره، ممانعت جدی از ایجاد فهرست‌های دیگر و تکذیب صریح و شفاف از فهرست‌های احتمالی که بدون اطلاع اینجانبان شکل می‌گیرد، در قالب بیانیه و مصاحبه وغیره.

۵- تقویت ستاد مرکزی انتخابات مجمع اصولگرایان و هماهنگی ستادهای فردی اینجانبان با ستاد مرکزی، در چگونگی تبلیغات و همچنین حمایت حداکثری از فهرست ۵ نفره و خودداری از تکروی و حاشیه سازی.

۶- التزام عملی به شرع مقدس و رعایت اخلاق سیاسی و عمل به قوانین انتخاباتی در طول ایام تبلیغات و تأکید و تذکر مکرر به ستادهای انتخاباتی و هواداران اینجانبان، به‌ویژه رعایت بیت‌المال، حق‌الناس، اعراض از تخریب، شایعه، تهمت و افترا، غیبت و دروغ.

۷- تلاش خالصانه، برادرانه برای ایجاد همدلی و همزبانی صادقانه و مومنانه بین ۵ نفر نامزدهای مجمع و حمایت صددرصدی از یکدیگر در ایام پیش رو و تلاش مستمر و موثر برای ایجاد اتحاد و انسجام در بین نمایندگان شهر و استان در پیش برد اهداف عالیه (در صورت ورود به مجلس)

۸- تلاش در راستای تقویت معنوی مجمع اصولگرایان و تحقق جبهه فراگیر و حداکثری نیروهای مومن و انقلابی چه در ایام کاندیداتوری و چه در ایام نمایندگی.

۹- تلاش جدی و خالصانه برای حضور حداکثری، پرشور و همراه با آرامش مردم، در پای صندوق‌های رای و عدم غفلت از تذکر به اهمیت انتخابات مجلس خبرگان رهبری که مقارن با انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

۱۰- التزام عملی و اخلاقی به منشور و پاسخگویی به مجمع اصولگرایان و به‌طور خاص علماء و روحانیت متعهد انقلابی (حضرت آیت‌الله مهدوی، حجت‌الاسلام والمسلمین بهشتی‌نژاد) در طول مسیر نامزدی و نمایندگی (در صورت ورود به مجلس).

به‌گزارش تسنیم، این میثاق نامه به امضای هر ۵ کاندیدای مجمع اصولگرایان اصفهان رسیده است.

*ماجرای نامه به مدیرکل ارشاد اصفهان

با توجه به شایعات منتشر شده در مورد اسامی نامزدهای منتخب مجمع اصولگرایان در فهرست های مختلف ۵ نامزد مطرح این مجمع با صدور نامه ای از برخورد قانونی با چاپ هر گونه اثر تبلیغاتی بدون موافقت کتبی اعضا خبر دادند.

متن نامه منتشر شده به شرح زیر می باشد:

به نام خدا
جناب حجت الاسلام والمسلمسن دکتر ارزانی
مدیر کل محترم ارشاد اسلامی استان اصفهان

اینجانبان نامزدهای مورد حمایت مجمع اصولگرایان بنا بر میثاق نامه توافق شده اعلام می داریم در هیچ لیست دیگری حضور نخواهیم داشت و چاپ هر گونه محصول تبلیغاتی با موافقت کتبی اینجانبان صورت خواهد گرفت.

متمنی است مراتب فوق را به کلیه چاپخانه های زیر مجموعه آن اداره کل و در صورت لزوم به ادارات کل استان های دیگر ابلاغ فرمایید که از چاپ هرگونه اثر تبلیغاتی بدون موافقت کتبی خودداری گردد.

بدیهی است در صورت انجام خدمات چاپی بدون هماهنگی مذکور حتما حق پیگیری قانونی و شکایت به مراجع قضایی محفوظ خواهد بود.

photo_2016-02-17_09-40-49-768x1024

همچنین بخوانید:

2 نظر در مورد “از میثاق‌نامه کاندیداهای مجمع اصولگرایان اصفهان‌ تا نامه به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان/ متن کامل”

  1. چقدر شماها اصولگرا هستی . مطمین باشی اگرچه در مجلس هفتم هشتم نهم ما اصلاح طلبان لیست و نامزد نداشتیم اینبار مجلس دهم را خواهیم برد و تندروهای احمدی نجادی را برای همیشه بیرون میکنیم انشاا….

  2. محسن گفت:

    سلام به لطف الهی و بصیرت مردم قرار نیست کسانی صندلی های مجلس را در اختیار بگیرند که به جای خدمت ملت کشور و اسرار آن را به دشمن بفروشند
    مردم خوب می دانند تمام بدبختی ها و مشکلات و فشارها و تحریم های ظالمانه این سالها دست پخت مجلس ششم است.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.