سرویس: سیاسی » انتخابات 19:19 - سه شنبه 27 بهمن 1394

شهردار شهر هرند:

اولویت نمایندگان، نگاه ویژه به شرایط اقتصادی و بیکاری جوانان باشد

شهبازی گفت: نگاه ویژه به شرایط اقتصادی و رفع معضل بیکاری جوانان تحصیل کرده و جویای کار یکی از اولویت های نماینده های مجلس در شرایط فعلی باید باشد.

شهردار شهر هرند در گفتگو با خبرنگار سیاسی اصفهان شرق، با توجه به در پیش بودن برگزاری دو انتخابات مهم در 7 اسفندماه امسال بر ضرورت مشارکت حداکثری شهروندان و مردم شرق اصفهان تاکید کرد و گفت: مردم با حضور حداکثری خود پای صندوق های رای مُهر تایید بر آرمان های بلند امام و رهبری خواهند زد و بار دیگر حماسه دیگر را در کارنامه خود به ثبت می رسانند.

حمید شهبازی اظهار کرد: با توجه به اهمیت مجلس شورای اسلامی به عنوان تبلور مردم سالاری دینی، نیاز است با توجه به شرایط کشور در همه حوزه ها اعم از فرهنگی، اقتصادی و بین المللی گزینه ای انتخاب شود که بتواند قوانین خوبی در کشور وضع کرده و بخشی از مشکلاتی که خصوصا در حوزه اقتصادی و رکود حاکم وجود دارد را برطرف کند.

وی شناخت کافی از شرایط کشور را یکی از ویژگی های نماینده انتخابی عنوان کرد و افزود: نماینده باید با اندیشه باز و والای خود حضور یافته و برآیند آن وضع قوانی باشد که کمک به پیشبرد اهداف انقلاب و رفع مشکلات کشور شود.

شهردار هرند نماینده را میراث بان و نگهبان اندیشه های حضرت امام(ره) و خون شهدا دانست و گفت: نظام به واسطه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب رشد پیدا کرده و در عرصه بین الملل مقتدر است و در این بین باید نماینده این مباحث را مد نظر قرار دهد.

وی با اشاره به تعطیلی برخی کارگاه های تولیدی و عدم مطلوبیت شرایط اقتصادی تصریح کرد: قطعا باید در این شرایط قوانینی وضع شود که به تسهیل سرمایه گذاری، خارج شدن از رکود، رفع موانع تولید و رونق کارگاه های اقتصادی کمک کند و دراین راستا شاهد مجلسی پویا، ارزشی و ولایتمدار و همچنین پایبند به مبانی دین اسلام باشیم.

شهبازی خاطرنشان کرد: امروز اولویت کشور، نگاه ویژه به شرایط اقتصادی و رفع معضل بیکاری جوانان تحصیل کرده و جویای کار است به نوعی که باید نماینده انتخابی به این مهم توجه و در مجلس دفاع خوبی داشته باشد.

وی در پایان تصریح کرد: قطعا همه نامزدها باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کرده و ملت نیز باید در این رابطه آگاهانه و با ملاک قرار دادن فرمایشات رهبر معظم نماینده دلسوز و امین را به مجلس بفرستند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.