سرویس: سیاسی » انتخابات 08:08 - سه شنبه 27 بهمن 1394

عناوین مجاز و غیرمجاز تبلیغات انتخاباتی در اصفهان اعلام شد

عناوین مجاز و غیرمجاز تبلیغات نامزدهای مجلس دهم در اصفهان از سوی کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان اصفهان، احمدرضا ضیایی اظهار داشت: بر اساس اطلاعیه ارسال شده از سوی ستاد انتخابات کشور، عناوین مجاز و غیرمجاز فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس، عناوین مجاز فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس مشخص شده که مهم‌ترین آن‌ها استفاده از عکس برای تراکت، زندگی نامه،‌ جزوه، بروشور و کارت در قطع 15 در 20 سانتی متر، سخنرانی، پرسش و پاسخ از طرف نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها در محیط‌های غیر دولتی، تبلیغ در روزنامه‌ها و جراید بخش خصوصی با در نظر گرفتن قانون تبلیغات و تشکیل تنها یک ستاد تبلیغات انتخاباتی در مرکز بخش،‌ شهر، شهرستان و هریک از مناطق شهرداری در شهرهای بزرگ است.

رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات استان اصفهان تصریح کرد: همچنین عناوین غیرمجاز در تبلیغات انتخاباتی نامزدهای انتخابات نیز مطرح شده که مهمترین آن‌ها عبارتند از راه‌اندازی کاروان‌های تبلیغاتی و استفاده از بلندگوهای سیار در خارج از محیط‌های سخنرانی و امثال آن، انتشار مطالب غیرواقعی دال بر انصراف حمایت گروه یا اشخاصی از نامزدهای معین در مطبوعات، نشریات، خبرگزاری‌ها، تبلیغ علیه داوطلبان دیگر از طرف داوطلب یا طرفداران وی، انجام فعالیت تبلیغاتی برای نامزدها از صدا و سیما و میز خطابه نماز جمعه یا هر وسیله ای که جنبه رسمی و دولتی دارد.

ضیایی در پایان اظهار داشت: بر اساس این اطلاعیه فعالیت تبلیغاتی کارمندان دولت در ساعات اداری ممنوع بوده و همچنین برگزاری اجتماعات، گردهمایی و همایش فقط با اخذ مجوز میسر خواهد بود.

 

فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.