سرویس: غیر تولیدی » نقلی 12:12 - سه شنبه 27 بهمن 1394

واکنش خلعتبری به خط خوردنش از لیست سپاهان

مهاجم سپاهان گفت: من به نظر استیماچ احترام می‌گذارم اما اگر بحث سرماخوردگی بود به جز من 5-4 نفر دیگر هم سرما خورده بودند.

به گزارش اصفهان شرق؛ محمدرضا خلعتبری در خصوص آخرین شرایط سپاهان گفت: پس از بازی با سایپا در تمرین روز گذشته به ریکاوری پرداختیم و از امروز مجددا تمرینات خود را برای دیدار با تراکتورسازی مجددا آغاز کردیم.

وی در مورد شکست سپاهان از سایپا گفت: بازی خوبی را انجام دادیم و ما فرصت‌های زیادی را از دست دادیم و حتی می‌توانستیم بازی را ببریم و 3 امتیاز را بگیریم. اما بدشانس بودیم و این اتفاق نیفتاد و توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد و حتی پنالتی هم نیز به دروازه حریف راهی پیدا نکرد.

خلعتبری در مورد اینکه چرا پنالتی‌اش تبدیل به گل نشد، گفت: در هر صورت شرایط بازی است و این موارد پیش می‌آید. خیلی از بازیکنان بزرگ نه پنالتی خراب می‌کنند اما در آن روز، این اتفاق برای من افتاد و این یک شرایط فوتبالی محسوب می‌شود و شانس نیز در آن دخیل است و من هم از این اتفاقی که افتاد ناراحتم.

وی در خصوص اینکه اوضاع سپاهان چرا روز به روز بدتر می‌شود، گفت: برخی مواقع این اتفاقات می‌افتد اما حق ما این نتایج نیست چون سپاهان خوب فوتبال بازی می‌کند اما متأسفانه روی خوش فوتبال امسال به ما رو نکرد و دوران بدشانسی را سپری می‌کنیم. البته مشکلاتی هم وجود دارد که امیدوارم این مشکلات حل شده و بتوانیم به روزهای خوب گذشته برگردیم.

مهاجم سپاهان درباره اینکه شنیده می‌شود مدیران و کادر فنی سپاهان قصد دارند به همراه عقیلی، شما و نویدکیا را نیز از تیم کنار بگذارند، گفت: اگر باشگاه چنین تصمیمی را بگیرد ، نظر آنهاست و نمی‌شود در موردش صحبت کرد. با این حال در این خصوص کسی هنوز حرفی به ما نزده و فکر نمی‌کنم چنین شایعه‌ای صحت داشته باشد.

وی افزود: البته برای دیدار با تراکتورسازی بنده در لیست 18 نفره سپاهان حضور ندارم و با تیم به تبریز نخواهم رفت. من به همراه 4-3 بازیکن دیگر سرماخوردگی داریم اما نظر سرمربی تیم این است که در این مسابقه به میدان نروم. بر همین اساس استیماچ در تماسی که با من داشت اعلام کرد که در لیست 18 نفره دیدار با تراکتورسازی نیستم و بهتر است برای دیدارهای بعدی سپاهان به خصوص دیدارهای آسیایی این تیم، استراحت کرده و آماده باشم.

مهاجم سپاهان در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنم این تصمیم در راستای شایعه‌ای که ایجاد شده است، گرفته شده باشد، گفت: فکر نمی‌کنم چنین صحبت‌هایی به هم مرتبط باشد. سال‌هاست در سپاهان هستم و بهترین گل‌ها را برای این تیم زده‌ام و قهرمانی‌های متعددی را با این تیم اصفهانی به دست آورده‌ام. در این مورد نه چیزی به من گفته‌اند و نه حرفی زده‌اند و این نظر سرمربی است که برایم قابل احترام به شمار می‌رود و حتما او یک چیزی می‌داند که به من دستور استراحت داده و من هم مشکلی با این موضوع ندارم.

خلعتبری در مورد مشکلی که پیش آمده برای هادی عقیلی، تأکید کرد: همیشه گفته‌ام هادی فوتبالیست بزرگ و قابل احترامی است. حالا برای او مشکلی پیش آمده که امیدواریم هرچه زودتر این مشکل حل شده و بتواند به جمع ما اضافه شود.

وی در مورد اظهارات هادی عقیلی و انتقادات این بازیکن گفت: در هر صورت صحبت‌هایی مطرح بوده اما همه می‌دانند که سپاهان خانه هادی عقیلی است و او در همه این‌ سال‌ها با همه وجودش به میدان رفته است. اما اتفاقاتی هم افتاد که در هر صورت خوشایند نبوده و این مشکلات را به وجود آورده است.

خلعتبری در مورد اینکه در بازی با سایپا اقدامی که برای زدن ضربه پنالتی زده بود موجب ناراحتی علی کریمی شده بود، گفت: مهم نیست که علی کریمی ناراحت شود یا نشود مهم این است که من آن لحظه احساس کردم می‌توانم پنالتی را تبدیل به گل کنم که به هر دلیلی این اتفاق نیفتاد. در این مسابقه قرار بود شیمبا پنالتی را بزند که من احساس کردم می‌توانم توپ را گل کنم البته علی کریمی نیز در دیدار با ذوب آهن و در ضربات پنالتی پایان بازی دیدار با ذوب آهن پنالتی‌اش را از دست داده بود و مجموعه این عوامل باعث شد تا احساس کنم بهتر است من این پنالتی را بزنم. اینکه کریمی ناراحت شده است یا خیر خیلی مهم نیست و مهم این است که بتوانیم به تیم‌مان کمک کنیم تا بتواند از این شرایط خارج شود.

وی در خصوص سرماخوردگی‌اش تأکید کرد: به جز من علی کریمی و ایبریچیچ هم سرما خورده بودند و نمی‌دانم که آنها در لیست هستند یا خیر اما استیماچ از من خواست تا برای این بازی استراحت کنم تا با آمادگی صددرصدی برای دیدار با النصر آماده شوم. البته من به نظر استیماچ احترام می‌گذارم اما اگر بحث سرماخوردگی بود به جز من 5-4 نفر دیگر هم سرما خورده بودند و اینکه فقط من نباشم و بقیه باشند نظر ایشان بود و در این مورد دیگر نظری ندارم.

منبع: فارس

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.