سرویس: غیر تولیدی » دریافتی 14:52 - چهارشنبه 11 دی 1392

نایب رئیس مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان:

اولویت مجمع خیران ورزش یار ایجاد بستر قانونی و حقوقی برای مشارکت بخش خصوصی است

نایب رئیس مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان گفت: اولویت مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان در حال حاضر ایجاد بسترهای قانونی و حقوقی برای مشارکت بهتر بخش خصوصی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری اصفهان شرق به نقل از روابط عمومی مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان، محمدرضا ساکت اظهار داشت: در استان اصفهان نزدیک به 300 پروژه ورزشی نیمه تمام وجود دارد که بدون مشارکت، همیاری و کمک مردم و خیران و با توجه به شرایط اقتصادی که بر کشور حاکم است اتمام آنها به زودی قابل تصور نیست.

وی افزود: در این راستا و با توجه به سرانه فقیر و ضعیف ورزشی استان اصفهان بحث جدی مشارکت‌های مردمی و تسهیل روند فعالیت‌های مجمع خیران ورزش یار می‌تواند کمک اساسی باشد.

نایب رئیس مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان با بیان اینکه در احداث پروژه‌های ورزشی در سطح استان باید عدالت منطقه‌ای رعایت شود گفت: تاکنون پراکندگی پروژه‌های استان از یک برنامه سازمان یافته مناسب و منطبق بر نیاز و جمعیت برخوردار نبوده و برخی چانه زنی‌ها پروژه‌ها را در بعضی مناطق ایجاد کرده که باید با طرح آمایش سرزمینی عدالت منطقه‌ای در احداث فضاهای ورزشی مورد تأکید قرار گیرد.

ساکت تصریح کرد: در بحث مدرسه سازی قوانین خوبی تصویب شده است اما در احداث فضاهای ورزشی توسط خیران ورزش یار با توجه به نوپا بودن این مجمع باید ابتدا ریل گذاری‌های قانونی صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: اولویت مجمع در حال حاضر ایجاد بسترهای قانونی و حقوقی برای مشارکت بهتر بخش خصوصی است.

نایب رئیس مجمع خیران ورزش یار استان اصفهان با بیان اینکه دومین اولویت مجمع فرهنگ سازی در میان مردم و خیرانی است که دارای تمکن مالی هستند تصریح کرد: نیاز جامعه ما به فضاهای ورزشی و فضایی که محل پرورش جسم و روح جوانان باشد انکار ناپذیر است، به همین حهت این نیاز باید به گوش همه کسانی که در کار خیر دستی دارند برسد و همه خیران این باور را پیدا کنند که امروز اولویت ما پرورش انسان‌هایی است که سالم هستند و جسم، روح و اوقات فراغت سالم دارند و این محقق نمی‌شود مگر اینکه پروژه‌های ورزشی بیشتری به نتیجه برسند.

ساکت گفت: افتتاحیه تعدادی از پروژه های ورزشی شهر اصفهان و شهرستان آران و بیدگل که در ابتدای امر قرارداد آنها با خیران برای تکمیل امضا شد آماده بهره برداری هستند که به زودی طی افتتاحیه‌ای رسمی در اختیار استفاده کنندگان قرار خواهند گرفت.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.