سرویس: اخبار شهرستان » براآن شمالی 00:53 - دوشنبه 26 بهمن 1394

به مناسبت روز پرستار برگزار شد؛

میزبانی حسن آباد از مدافع حرم تا تجلیل از پرستاران شهر/ تصاویر

مراسم جشنی امشب، به مناسبت میلاد زینب کبری(س) از طرف کانون بسیج فرهنگیان جرقویه علیا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، مراسم جشنی امشب، به مناسبت میلاد زینب کبری(س) از طرف کانون بسیج فرهنگیان جرقویه علیا برگزار شد.

در این جلسه عبدل المحمود محمودی جانباز مدافع حرم در سخنانی ضمن تبریک روز پرستار و میلاد با سعادت حضرت زینب(س) گفت: بهترین نعمتی که هم اکنون ما داریم و باید قدر آن را دانست نعمت امنیت می باشد و همانطور که می دانید در کشورهای همسایه ما همه در نا امنی بسر می برند و باید قدر ان را بدانیم.

DSC09386

وی در مورد حضور نیروهای ایرانی در سوریه اظهار کرد: ما در کشور سوریه بعنوان مستشار عمل می کنیم و نیروهای زیادی از کشورهای دیگر نیز در سوریه حضور دارند و در دفاع از حرم به شهادت می رسند و این مسئله همان صدور انقلاب و تفکر عاشورایی می باشد.

وی درادامه با اشاره به شهید شدن فرماندهان در سوریه افزود: ما  ولی مستشاری ما با دیگر کشورها متفاوت می باشد انها سربازان را به خط مقدم می برند و فرماندهان از راه دور انها را کنترل می کنند ولی فرماندهان ما مثل جنگ ایران و عراق خود در خط مقدم جبهه همراه با سربازان با دشمن می جنگند و از کشور دفاع می کنند.

محمودی در پایان از خاطرات جبهه سوریه  برای حضار بیان داشت.

*تجلیل از پرستاران حسن آبادی

بمناسبت روز پرستار و میلاد فرخنده حضرت زینب (س) با حضور شهردار، بخشدار، اعضای شورای اسلامی و گروه پیشتازان مدرسه شهید منصوری و کانون شهید رجایی حسن آباد از خدمات پرستاران مرکز بهداشتی درمانی شهر حسن آباد تجلیل بعمل آورده شد.

در این مراسم حسین صادقی ضمن تبریک این روز بزرگ به پرستاران به فداکاریهای آن بانوی گرامی در واقعه کربلا اشاره کرد و گفت: پرستاران عزیز باید صبر و بردباری ان بانوی گرامی را الگوی خود قرار دهند و از خدمت رسانی به مردم محروم لذت ببرند.

DSC09333 DSC09325 DSC09323

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.