اصفهان شرق

رشد فوتبال در بخش مرکزی شهرستان اصفهان کلید خورد/ عکس

کدخبر: 91764
1394/11/24 در ساعت 23:23

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، مراسم اختتامیه چهارمین دوره کلاس داوری درجه سه فوتبال شهرستان اصفهان با حضور حسینی بخسدار بخش مرکزی، رضا دهقان رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان، جعفری دبیر هیات فوتبال و حسن زاده رئیس هیات فوتبال بخش مرکزی برگزار گردید.

در این مراسم مسئول هیات فوتبال بخش مرکزی پیرامون وضعیت موجود در فوتبال بخش مرکزی صحبت هایی را ارئه کرد.

حسن زاده در مورد برگزاری دوره های آموزشی در این بخش گفت: با برنامه ریزی و هماهنگی های لازم با همکار ان خود در هیات فوتبال بخش مرکزی کلاس های داوری و مربیگری را برنامه ریزی کرده ایم و در آینده کارگاه های دانش افزایی نیز را برای بخش مرکزی برگزار خواهیم کرد.

DSC_0016

در ادامه بخشدار ورزش دوست بخش مرکزی پیرامون موضوعات ورزشی در بخش گفت صحبت هایی ارائه کرد و افزود: در این راه برنامه ریزی هیات بخش مرکزی قابل تحسین بوده است و بخش مرکزی پتانسیل بالایی دارد و مردم در این بخش دارای استعداد های ورزشی گوناگون هستند.

حسینی عنوان کرد: در بخش مرکزی با توجه به وسعت فراوان در این بخش می بایست برنامه های توسعه ای و ورزشی فراهم نمود تا مردم محروم این منطقه نیز از پتانسیل بالای خود بهترین استفاده را ببرند.

وی با اشاره به اینکه رشد فوتبال در شهرستان اصفهان و در بخش مرکزی به چشم دیده می شود، اظهار کرد: امیدواریم رشته های ورزشی دیگر هم این روال را ادامه دهند.

DSC_0023

رضا دهقان رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان نیز در این برنامه افزود: خدا را شاکریم که رقابت در بخش های ما در این زمینه ها به حد خوبی رسیده است و شاهد محقق شدن آرزوی چندین ساله خود بودیم.

وی خاطرنشان کرد: پتانسیل بالا در بخش مرکزی با همکاری هیات فوتبال این بخش رو به رشد هست و این برنامه ها در آینده باعث رشد فوتبال خواهد شد.

در پایان از زحمات آقایان محمدی دبیر هیات فوتبال بخش مرکزی، شجاعی مسئول واحد داوران این بخش، مصطفی شجاعی و بهنام محمدی که در این دوره همکاری کرده اند تقدیر گردید.

لازم به ذکر است این دوره با حضور 27 داوطلب به مدرسی رسول احمدی از مدرسان رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید و در روز جمعه امتحانات پایان دوره برگزار خواهد شد و پس از قبولی داوطلبین در این دوره میتوانند در عرضه داوری وارد فعالیت گردند.

DSC_0004 DSC_0008 DSC_0011 DSC_0047 DSC_0043 DSC_0041 DSC_0027 DSC_00024