سرویس: تولیدی » خبر پوششی 15:31 - جمعه 23 بهمن 1394

امام جمعه روستای کفران:

تحریم ها در اجرای اقتصاد مقاومتی کارساز نخواهد بود

حجت الاسلام شریفی گفت: دولتی ها باید این نکته را مد نظر قرار دهند که به درستی اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند تا در این راستا دشمن حرفی برای گفتن نداشته باشد.

به گزارش اصفهان شرق از کفران، امام جمعه روستاي كفران در خطبه نماز جمعه این هفته با تشکر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: ملت ایران به درستی حضور خود را در راهپیمایی 22 بهمن به ثبت رساندند و قطعا این حضور باشکوه در 7 اسفندماه به خوبی تجلی می یابد.

حجت الاسلام شریفی با اشاره به میلاد حضرت زینب(س) و جلوه ایثار این بانوی صبور در کربلا، اظهار کرد: همه باید از کرامات حضرت زینب بهره برده و تلاش کنند که پیام رسان خون پاک شهیدان شوند.

وی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی در کشور و عمل به فرمایش مهم رهبر معظم انقلاب در این خصوص افزود: اگر اقتصاد مقاومتی اجرا شود، تحریم ها کارساز نخواهد بود و کشور باید بر این اساس قدم بردارد.

امام جمعه روستای کفران تصریح کرد: دولتی ها باید این نکته را مد نظر قرار دهند که به درستی اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند تا در این راستا دشمن حرفی برای گفتن نداشته باشد.

وی با بیان حدیث گهرباری از امام علی(ع) در خصوص تقوا، گفت: با مراقبت از مکر شیطان و نفس اماره و همچنین صبور بودن باید خود را از گناه نجات داده و به خدا پناه ببریم.

8

گفتنی است حجت الاسلام دري نماينده ولي فقيه در قرارگاه امربه معروف و نهي از منكر كشور به عنوان سخنران قبل از خطبه ها به بیان ویژگی های 22 بهمن پرداخته و گفت: 22 بهمن تكرار غدير و انقلاب است و در این روز اعلام پایان یافتن سلطه کفر و کفار رقم خورد.

وی پایداری و استقامت در راه خدا را یکی از دروس 22 بهمن خواند و اظهار کرد: 22 بهمن نشان بارز پیروزی خون بر شمشیر بود و پیروزی این انقلاب بزرگ نشات گرفته از گودال قتلگاه امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام دری خاطرنشان کرد: امروز عده اي هستند كه با استفاده از نام امام و بيت امام خميني(ره) مي خواهند پرده بر كارهاي خود بيندازند و وارد مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري شوند و در این رابطه باید مراقب باشیم.
0005

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.