سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 02:29 - جمعه 23 بهمن 1394

حضور سه نسل در تریبون اصفهان شرق؛

اسفند 94 برگ زرینی بر کتاب قطور انقلاب رقم می خورد/ اتحاد زیر پرچم ولایت فقیه

یکی از حضار شرکت کننده در تریبون اصفهان شرق گفت: مسئولان که مدعی اتحاد هستند زیر پرچم ولایت وظیفه ذاتی خود را عمل کرده و وعده های پوچ به مردم ندهند.

به گزارش اصفهان شرق، مردم شرق اصفهان در سی و هفتمین بهار انقلاب با سر دادن شعار «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی(ره) اثبات کردند.

امسال نیز خیابان‌ها و معابر سطح منطقه در 22 بهمن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد حضوری باشکوه و حماسه‌ای از جنس حضور بود؛ حماسه‌ای که قرار است در انتخابات اسفندماه تکمیل و به نمود بارزی از تجلی همدلی و وحدت میان ملت ایران اسلامی و سدی مقابل نفوذ تبدیل شود.

به همین مناسبت و در شکوه حضور مردم از هر سه نسل انقلاب، تریبون اصفهان شرق بار دیگر با استقبال بالای جوانان و مسئولان همراه بود.

IMG_5396

*نمی گذاریم خون شهدا پایمال شود

نسیمیه قربانی از فعالان فرهنگی روستای ازیران با تاکید بر حرکت در مسیر ولایت فقیه گفت: با پشتیبانی از نظام اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردیم و قطعا آرزوی ما ماندن در رکاب ولایت فقیه است زیرا رهبرم را از صمیم قلب دوست دارم.

وی افزود: شهدای گرانقدر برای آزادی و راحتی امروز ما از جان گذاشتند و نسل سوم و چهارم انقلاب امروز با آرمان های شهدا تجدید میثاق می بندند تا بتوانند به درستی راهشان را ادامه دهند.

قربانی با مشت گره کرده خود، اظهار کرد: همیشه پیرو خون شهدا و ولایت فقیه هستیم و نخواهیم گذاشت خون شهدا پایمال شود.

IMG_5392

*حضور فعال در رویداد مهم آخر سال خواهیم داشت

کاهی عضو شورای شهر زیار با اشاره به فعالیت های بسیار برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا توسط مسئولان و بسیجیان زیار، گفت: مردم همیشه در صحنه حاضر هستند و به دعوت رهبر بزرگوارشان لبیک می گویند و قطعا حضور فعال جوانان در عرصه های فرهنگی و مذهبی نظیر راهپیمایی 22 بهمن یک «نه» قوی به دشمنان قسم خورده ایران اسلامی است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مهم کشور، خاطرنشان کرد: مردم با حضور فعال خود و انتخاب فردی شایسته برای مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی، در سرنوشت خود دخیل هستند و مسلما بار دیگر مردم براان جنوبی و شهر زیار نشان می دهند که پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

IMG_5423

*نمره بیست به مردم همیشه در صحنه شرق اصفهان

محمد امین مالک زاده فرمانده حوزه بسیج امام رضا(ع) با تشکر از همه مردم ولایت مدار منطقه براان جنوبی در جهت شرکت فعال در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: شعار مردم در روز تولد انقلاب سال 57 حاکی از زنده بودن روحیه استکبار ستیزی و دشمن شناسی آنهاست و قطعا مردم بهتر از مسئولان خود و در کنار آنها در همه صحنه های نظام اسلامی حضوری فعال داشته و خواهند داشت.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو و تاکید بر حضور پرشور مردم در این رویداد بزرگ، اظهار کرد: تجربه تاریخی ملت ایران ثابت کرده است که هر زمان، نماینده ای اصلح و شایسته بر اساس پارامترهای رهبری و انقلاب وارد مجلس شد، به طریقی قانون گذاری بهتری وضع شده و کشور از نظر امنیت ملی در رده بالاتری قرار گرفت.

مالک زاده تاکید کرد: مردم مسلما طبق اصول و ارزش ها انتخاب اصلح خود بر اساس شاخص های رهبر انقلاب را انجام خواهند داد، زیرا انتخابات یعنی دخیل بودن هر فرد در سرنوشت کشورش.

IMG_5401

*7 اسفند برگ زرینی بر کتاب قطور انقلاب رقم می خورد

علیرضا حسینی بخشدار بخش مرکزی شهرستان اصفهان با اشاره به ثابت قدم بودن مردم ایران اسلامی در همه عرصه ها گفت: حضور پرشور مردم در 22 بهمن مقدمه ای برای حضور باشکوه در پای صندوق های رای برای انتخاب نماینده خودشان است و انشالله به خوبی شاهد حماسه انتخابات به زیباترین شکل خواهیم بود.

وی تاکید کرد: انتخابات 7 اسفند 94 برگ زرینی دیگری بر تاریخ و کتاب قطور انقلاب اسلامی رقم می زند.

IMG_5420

*اتحاد زیر پرچم ولایت فقیه محقق می شود

حجت الاسلام داستانی با تاکید بر ولایتمدار بودن مردم منطقه براان جنوبی و پایبندی به ارزش های انقلاب اسلامی گفت: مردم حضورشان را در راهپیمایی 22 بهمن به خوبی به ثبت رساندند و در این لحظه مسئولان باید پیام مردم را دریافت کرده و فرامین رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی در پاسخ به برخی افراد که مدعی خدمتگذاری هستند، افزود: کسانی که مدعی خدمتگذاری هستند باید کلام رهبری را با جان و دل خریده و راه های نفوذ در جامعه را شناسایی و ببندند.

حجت الاسلام داستانی بیان کرد: مسئولان نباید حرفی بزنند که موجب تزلزل بین مردم شود و انتظار می رود مسئولان که مدعی اتحاد هستند زیر پرچم ولایت وظیفه ذاتی خود را عمل کرده و وعده های پوچ به مردم ندهند.

وی در پایان گفت: نماینده انتخابی توسط مردم باید به درستی قانون را وضع کند و به خودی خود، پس از وضع قانون، برخی مشکلات مردم طبق روال عادی حل می شود.

IMG_5417

*حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از انسجام مردم به انقلاب است

حسن زاده رئیس شورای بخش مرکزی گفت: مردم همیشه حضور خود را در همه عرصه ها نشان داده اند و این حضور باشکوه نشان از حفظ انسجام مردم با انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به انتخابات 7 اسفندماه تاکید کرد: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای، فردی اصلح را انتخاب کنند و بار دیگر با شهدا تجدید میثاق ببندند.

**********************************

به گزارش اصفهان شرق، به درستی مردم به ندای رهبری لیبک گفتند و در راهپیمایی ایام الله حضور می یابند تا نشان دهند تا پای جان برای حفظ ارمان های اسلام ایستاده اند.  در تریبون اصفهان شرق، همه با تبریک دهه فجر به سراغ رویداد مهم 7 اسفند می رفتند تا با کلام خودشان به همه نسل ها بفهانند که قطعا حضور آگاهانه برای انتخاب سرنوشت خود در کشور، جای بسی کار داشته و دارد. آنچه در این رابطه ضروری به نظر می رسد، انتخاب فردی اصلح بر طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و پارامترهای آن است تا بتوان مجلسی قانونمند داشت. همه یک صدا از مردم شرق اصفهان دعوت کردند که در انتخابات آخر سال حضوری پرشور داشته تا چشم دشمنان را کور کرده و دست آنان را کوتاه کنند.

 

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.