سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 18:46 - پنجشنبه 22 بهمن 1394

امام جمعه شهر نصرآباد:

اتحاد، نیاز کشور در آستانه انتخابات است/ کلید اختلاف در دست شیطان قرار دارد

حجت الاسلام فرهنگ عصر امروز در جمع مردم نصرآباد گفت: شهدا ولایتمداری شان قوی بود و هر کسی که دنبال ولی امرش باشد، اگر در آماج تهمت ها هم قرار بگیرد، خدا به او عزت می دهد و عزیزش می کند.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از نصرآباد، امام جمعه نصرآباد، در اجتماع بزرگ نصرآبادی با قدردانی از حضور با شکوه مردم و مسوولان نصرآباد در این راهپیمایی عظیم گفت: امروز باید هوشیاری ما و امسال نسبت به سال های گذشته بیشتر باشد.

حجت الاسلام فرهنگ به نقش رهبری در هدایت کشتی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز سکاندار این انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است، که با بیانات و تدبیر حکیمانه خود، حقیقتا خلف صالحی برای امام بوده و هستند و خودشان را جانشین شایسته ای در این عرصه نشان دادند.

وی درباره نقش پیروی از ولایت فقه در عزت بخشیدن به شهدا و رهروان ولایت افزود: شهدا ولایتمداری شان قوی بود و هر کسی که دنبال ولی امرش باشد، اگر در آماج تهمت ها هم قرار بگیرد، خدا به او عزت می دهد و عزیزش می کند.

امام جمعه نصرآباد با انتقاد از عملکرد برخی مسوولان گفت: امروز کشور ما در عین این که مقتدر دارد جلو می رود اما متاسفانه در این ماه های اخیر زمزمه های بدی به گوش می رسد که کاشف از این است که هنوز ما منتظر حضور امریکا و اجانبش برای گره گشایی برای این مردم هستیم.

وی به بیان چند نکته مهم اشاره کرد و تصریح کرد: دشمن بویژه امریکای خبیث در همه رده هایش، چه بخندد و در هر حالتی که باشد، قصد خیانت دارد و به هیچ وجه دست دوستی به کشور ما نمی دهند.این ها هدفشان چند چیز است: یکی گرفتن ایمان مردم و باورهای آنها؛ می گویند شیعه باشید، اما شیعه گری که در بعضی نقاط جهان و برخی نقطه های کشور دارد تلقین می شود، یعنی شیعه امریکایی، به تعبیر حضرت امام (ره) شیعه ای که خطش را از امریکا می گیرد ، یعنی در پیروی از دین استکبار ستیزی نباشد و حمایت از محرومان و مستضعفان و زحمتکشان انقلاب نباشد.

فرهنگ با اشاره به اهداف دشمن برای اختلاف افکنی تصریح کرد: آنچه را که امریکا و صهیونست و خبیثان عالم دنبال آن هستند، ایجاد اختلاف در کشور است. عزیزان هرجا اختلاف شد، پیشرفت و عقب افتادگی برای آن نقطه ایجاد می شود، اختلاف و دوئیت بین مردم و مسوولان فتنه ای است که اصل آن را شیطان کلید زد و بعدش هم شیاطینی که یک به یک آمدند و این کار را کردند.
وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت گفت: عزیزان اتحاد و همدلی را از دست ندهیم؛ کشور ما بویژه در آستانه انتخابات نیاز به اتحاد دارد. اگر مردم از مسوولانشان نگران شدند، به مسوولانشان اعتماد نکردند و در مقابل مسوولانشان به خصوص در این ایام ایستادند و دوئیت در نظام و هر ارکانی انداختند، اولین اثرش این است که مردم پای صندوق های رای نمی روند.

فرهنگ با بیان نکته دیگری گفت: هر کسی باید به فکر مستضعفان و بیچارگان باشد و همه ما باید در راستای حمایت از انقلاب و نظام حرکت کنیم و حرف زدن و نوشتن و گفتنمان و کردار و رفتارمان، به گونه ای باشد که مردم را نسبت به انقلاب و شهدا خوشبین کند.

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.