اصفهان شرق

اولین یادواره شهدای مدافع حرم در جشن تولد انقلاب/ عکس

کدخبر: 91548
1394/11/22 در ساعت 18:21

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، این مراسم بعد از راهپیمایی روز 22 بهمن با شرکت با شکوه مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولین محلی در گلزار شهدای روستای دستجرد برگزار شد.

در این مراسم حسن مبینی نژاد راهپیمایی روز 22 بهمن را یک مانور سیاسی برشمرد و گفت: مردم با حضور با شکوه و بموقع خود در صحنه های انقلاب، به دشمن نشان می دهند که ما تا آخر ایستاده ایم و راه و اهداف امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمنان ما هیچ موقع بیکار نمی نشینند و از همه توان و قدرت و فرصت خود برای آسیب رساندن به کشور استفاده خواهند کرد.

این کارشناس مذکور با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب پس از برجام و تاکید ایشان به جریان نفوذ، افزود: پس از اجرای برجام در برابر دشمن، پیروزی و موفقیت بدست آورده ایم و مسلما دشمنان ما از این پیروزی و مقاومت ملت ترس دارند.

وی با اشاره به راه های نفوذ دشمن تصریح کرد: تضعیف مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی یکی از راه های نفوذی بود که در بین مردم به راه افتاد و با هوشیاری مردم و مسئولان این نقشه نیز از بین رفت.

مبینی نژاد در پایان با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ما باید به حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح توجه کافی نشان دهیم و با شکوه فراوان در پای صندوق های رای حضور یابیم و حماسه ای دیگر در 7 اسفند بیافرینیم.