سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه علیا 18:21 - پنجشنبه 22 بهمن 1394

همزمان با هفتمین یادواره شهدای دستجرد برگزار شد؛

اولین یادواره شهدای مدافع حرم در جشن تولد انقلاب/ عکس

همزمان با روز 22 بهمن هفتمین یادواره شهدای روستای دستجرد و اولین یادواره شهدای مدافع حرم در گلزار شهدای این روستا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق در جرقویه علیا، این مراسم بعد از راهپیمایی روز 22 بهمن با شرکت با شکوه مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و مسئولین محلی در گلزار شهدای روستای دستجرد برگزار شد.

در این مراسم حسن مبینی نژاد راهپیمایی روز 22 بهمن را یک مانور سیاسی برشمرد و گفت: مردم با حضور با شکوه و بموقع خود در صحنه های انقلاب، به دشمن نشان می دهند که ما تا آخر ایستاده ایم و راه و اهداف امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب ادامه خواهیم داد.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمنان ما هیچ موقع بیکار نمی نشینند و از همه توان و قدرت و فرصت خود برای آسیب رساندن به کشور استفاده خواهند کرد.

این کارشناس مذکور با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب پس از برجام و تاکید ایشان به جریان نفوذ، افزود: پس از اجرای برجام در برابر دشمن، پیروزی و موفقیت بدست آورده ایم و مسلما دشمنان ما از این پیروزی و مقاومت ملت ترس دارند.

وی با اشاره به راه های نفوذ دشمن تصریح کرد: تضعیف مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی یکی از راه های نفوذی بود که در بین مردم به راه افتاد و با هوشیاری مردم و مسئولان این نقشه نیز از بین رفت.

مبینی نژاد در پایان با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ما باید به حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح توجه کافی نشان دهیم و با شکوه فراوان در پای صندوق های رای حضور یابیم و حماسه ای دیگر در 7 اسفند بیافرینیم.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.