سرویس: غیر تولیدی » نقلی 10:35 - پنجشنبه 22 بهمن 1394

استاندار اصفهان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن:

هیچ انقلابی در دنیا از چنین پشتوانه مردمی برخوردار نیست/ مردم امروز رژه ارتش ۲۰ میلیونی را نشان خواهند داد

«در هیچ کجای دنیا انقلابی با این پشتوانه مردمی نداریم و ملت ایران مقاوم و پایدار از انقلاب حمایت می کنند و این حضور پرشور پر ابهت در انتخابات ۷ اسفند ماه تکرار می شود.»

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، در جمع باشکوه مردم حاضر در راهپیمایی مسئولان و مدیران استانی و شهری  هم خود را به این دریای خروشان عزت رسانده اند تا با ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی بیعتی مجدد کنند.

استاندار اصفهان در جمع راهپیمایان میدان امام با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا انقلابی با این پشتوانه مردمی نداریم تاکید کرد: قطعا امروز هم با حضور حماسی و باشکوه مردم در تاریخ پر افتخار اصفهان و ایران ثبت خواهد شد.

دکتر زرگرپور با اشاره به بلوغ سیاسی ملت ایران یادآور شد:  مردم به خوبی می دانند حضور در صحنه و میادین اصلی شهرای مختلف در یوم الله ۲۲ بهمن چقدر در اقتدار عظمت و شوکت این انقلاب در داخل و خارج میتواند تاثیر گذار باشد.

وی امروز را روز خلق حماسه رژه ارتش ۲۰ میلیونی دانست که مردم ایران به جهان نشان خواهند داد و افزود: مردم ایران مقاوم و پایدار از انقلاب حمایت می کنند و این حضور پرشور پر ابهت در انتخابات ۷ اسفند ماه تکرار می شود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.