اصفهان شرق

اصفهان یک پارچه فریاد شد

کدخبر: 91163
1394/11/22 در ساعت 09:25

به گزارش اصفهان شرق؛ 37 سال گذشت از زمانی که ظلمت جای خود را به نور داد، از زمانی که مردم با مشت های گره کرده برای رهایی از بند ظالمان زمان یک صدا فریاد مرگ بر شاه سر دادند و امروز باز هم زنان و مردان حماسه آفرین اصفهان در کنار یکدیگر با گام هایی استوار شعار مرگ بر آمریکا سر می دهند.

اصفهان امروز یک پارچه شور و شوق است در سالگرد بهار آزادی و میدان امام خمینی(ره) بار دیگر میزبان افرادی است که آمده اند تا عهدی دوباره با شهدای انقلاب ببندند.
از روزهای گذشته این شهر خود را برای چنین روزی آماده کرده بود تا مانند همیشه ۲۲ بهمن را در میدان زیبای این شهر با شکوه برگزار کند.

آرام آرام بر تعداد جمعیت زنان و مردانی که به عشق روح الله و به عشق انقلابی که بعد از گذشت سال ها درختی جوان و تنومند شده از مسیرهای مختلف قدم به میدان می گذارند تا همراه با دیگر مردم این شهر ندای استقلال آزادی جمهوری اسلامی سر بدهند.

حضور زنان و کودکان در جمعیتی که وارد میدان می شود بیشتر به چشم می آید و کودکان با پرچم های کوچک سه رنگ ایران شادمانی خود را ابراز می کنند.
دختران و پسران جوان با پلاکاردهایی که شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرایل بر آن نقش بسته ماندن خود و عهدشان را با روح الله محکم می کنند.

و حالا دیگر میدان امام خمینی سراسر پر از عاشقان انقلاب است، جمعیت هر لحظه از مسیرهای مختلف بیشتر و بیشتر می شود و میدان یک صدا فریاد است فریاد آزادی و رهایی ۳۷از چنگ آنان که ایران را در بند می خواستند. فریاد مرگ بر آمریکا…

مردم اصفهان همیشه تاریخ در لحظات سخت حضور خود اعلام و ثابت کرداند که هنوز هم اصفهان شهر دفاع و ظلم گریزی است.
۲۲ بهمن امسال چیزی که به چشم دیده می شد کودکانی بود که دست در دست پدران و مادرانشان حضور در صحنه را تمرین می کردند.

۲۲بهمن امسال پرچم ها و دست نوشته های کوچک و بزرگی خودنمایی می کرد که با شعارهای مختلف اعلام انزجار خود را از همه دشمنان قسم خورده انقلاب اعلام می کنند و فریاد هایی با محوریت مرگ بر آمریکا، تا آخر ایستاده ایم،  در اصفهان طنین انداز شد.