سرویس: اقتصادی » اقتصاد مقاومتی 15:15 - چهارشنبه 21 بهمن 1394

رئیس سازمان بسیج سازندگی اصفهان خبر داد

اختصاص بیش از ۳۷ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به اصفهان

رئیس سازمان بسیج سازندگی اصفهان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۷ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی بین شهرستان‌های مختلف اصفهان توزیع شده است.

به گزارش اصفهان شرق؛ سرهنگ سیدحسین انوری ظهر امروز در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی شهرستان شهرضا، اظهار داشت: نخستین هدف امام (ره) از ایجاد انقلاب اسلامی، ایجاد نظام جمهوری اسلامی ایران بود، نظامی که براساس تعالیم اسلامی ایجاد شده و آرمان‌های متعالی الهی را دنبال کند.

وی افزود: در آرمان‌های امام (ره) در طرح‌ریزی انقلاب اسلامی، توسعه مبانی اسلامی در جامعه و استحکام مبانی اجتماعی جامعه اسلامی بوده است، این اقدام زمینه الگوسازی انقلاب اسلامی برای سایر کشورهای جهان را فراهم می‌کند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان بیان کرد: تمدن بزرگ اسلامی زمینه‌ای برای رشد و توسعه همه جانبه در تمامی زمینه‌ها بر اساس معیارها و موازین الهی است.

وی گفت: دهه چهارم انقلاب اسلامی به‌عنوان دهه عدالت و توسعه نام‌گذاری شده است، در این دهه بسیاری از معیارهای اسلامی انقلاب، نظیر عدالت اجتمامی و توسعه همه جانبه محقق می‌شود.

انوری تصریح کرد: ارائه اصول اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین راهکارهای اقتصادی بوده که در سطح جهان مطرح شده است، تنها راه نجات کشور از فشارهای اقتصادی استفاده از الگوهای متعالی اقتصاد مقاومتی در سطوح مختلف اقتصادی کشور است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان با اشاره به اختصاص بیش از 37 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به شهرستان‌های استان اصفهان گفت: در صورت تقاضای مسئولان شهرستان‌ها، این رقم تا دهه میلیارد قابل افزایش است.

وی استان اصفهان را یکی از استان‌های مهم و موفق کشور در مقاطع مختلف از جمله در زمینه اقتصاد‌مقاومتی دانست و گفت: باید تلاش‌ها در این زمینه بیش از پیش به سمت تعریف عرصه‌های جدید اقتصاد مقاومتی و کارهای جهادی در حوزه‌های علمی، کشاورزی و تولیدی سوق داده شود.

تسنیم

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.