سرویس: اجتماعی » حوادث 08:09 - چهارشنبه 21 بهمن 1394

فرمانده انتظامی اصفهان خبر داد

هلاکت یک قاچاقچی مسلح و کشف بیش از یک تن موادمخدر در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح در عملیات ویژه مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی و کشف یک تن و ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر خبر داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های فرماندهی انتظامی استان برای مقابله با باندها و شبکه‌های مافیایی قاچاق مواد مخدر مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی طی چهار مرحله عملیات جداگانه در 24 ساعت گذشته موفق شدند، یک تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر را کشف کنند.

وی افزود: در یکی از این عملیات‌ها مأموران در منطقه کویری شرق استان با قاچاقچیان مسلحی که قصد انتقال 600 کیلوگرم تریاک و هروئین به‌وسیله سه دستگاه خودروی سواری پژو را داشتند، درگیر شدند که در این درگیری یک نفر از قاچاقچیان به هلاکت رسیده و دو نفر دیگر زخمی شدند و دو قبضه سلاح کلاشینکف به همراه 12 تیغه خشاب و 386 عدد فشنگ جنگی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در مجموع چهار عملیات انجام شده، 10 دستگاه خودروی سبک و سنگین توقیف و 10 قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: محموله بزرگ مواد مخدر کشف شده شامل یک تن و 39 کیلو و 350 گرم تریاک، 236 کیلوگرم حشیش، 117 کیلو و 600 گرم هروئین و پنج کیلو و 15 گرم شیشه است.

سردار آقاخانی با بیان اینکه پلیس برای مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر عزم جدی دارد، اظهار داشت: با تلاش خستگی‌ناپذیر مأموران این فرماندهی از ابتدای امسال تاکنون 32 تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 68 درصدی برخوردار است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.