سرویس: تولیدی » خبر پوششی 00:02 - چهارشنبه 21 بهمن 1394

در آموزشگاه سعدی برگزار شد؛

جشن انقلاب در جمع دانش آموزان ورزنه ای/ تصاویر

آموزشگاه سعدی شهر ورزنه همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد جشن باشکوه انقلاب دانش آموزان ورزنه ای بود.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از ورزنه، رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه، ضمن تشکر از مسئولان آموزشگاه و دانش آموزان فعال آموزشگاه، از دانش آموزان خواست شهدا را الگوی خود قرار داده و همانند دانش آموزان سال های قبل این آموزشگاه که به موفقیت رسیده اند با تلاش و پشتکار خود، فردی موفق برای شهر و جامعه ی خود باشند.

اجرای برنامه های متنوعی همچون: اجرای سرود، شعبده بازی، تقلید صدا، تقدیر از دانش آموزان برتر و اجرای تئاتر ازدیگربرنامه های این جشن بود.
1 (14) 1 (16) 1 (13) 1 (12) 1 (11) 1 (10) 1 (9) 1 (4) 1 (6) 1 (7) 1 (8) 1 (3) 1 (2) 1 (1)

در مراسمی دیگر برپایی نماز عطر حضور درآموزشگاه ارسطویی جندان بخش بن رود با حضور شامحمدی امام جمعه شهرورزنه ومسئولین برگزارگردید.
پس از اقامه ی نماز، ریاست اداره آموزش و پرورش ، ضمن تبریک ایام الله دهه ی مبارک فجر وتشکر از حضور مسئولین و تقدیر از پرسنل آموزشگاه به بیان دستاورد های انقلاب اسلامی ایران اشاره نموده ونعمت امنیت را یکی از بزرگ ترین دستاورد های انقلاب مردم ایران دانست.
در ادامه حجه الاسلام شامحمدی، امام جمعه ی شهر ورزنه، ضمن تایید صحبت های ریاست اداره آموزش و پرورش عزت و سربلندی را از دیگر دستاورد های انقلاب دانشته و با اشاره به قرارداد های ننگین زمان شاه، سربلندی و اقتدار کنونی ملت ایران را حاصل خون شهدا دانست.
لازم به ذکراست است که پس از برپایی نماز در جلسه ای با حضور اعضای شورای اسلامی روستای جندان در زمینه ی شاداب سازی و بهسازی فضای آموزشی آموزشگاه های روستا بحث و تبادل نظر گردید.

1 1 (17)

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.