سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:10 - سه شنبه 20 بهمن 1394

نماینده فرمانده کل سپاه پاسداران:

ملت ایران «ملت مدافع حرم»/ مردم در انتخابات با شور و شوق شرکت خواهند کرد

سردار علی عراقی پور گفت: اراده الهی بر این است که حریم اهل‌بیت علیهماالسلام در دنیا منتشر و گسترش پیدا کند، ما هم اساساً و ذاتاً برای دفاع از حریم اهل‌بیت آفریده‌ شده‌ایم و افتخار می‌کنیم که مدافع حریم اهل‌بیت هستیم.

به گزارش اصفهان شرق؛ سردار علی عراقی پور در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز، بابیان اینکه افتخار می‌کنیم که مدافع حریم اهل‌بیت هستیم، گفت: اراده الهی بر این است که حریم اهل‌بیت علیهماالسلام در دنیا منتشر و گسترش پیدا کند، ما هم اساساً و ذاتاً برای دفاع از حریم اهل‌بیت آفریده‌شده‌ایم و افتخار می‌کنیم که مدافع حریم اهل‌بیت هستیم.

نماینده فرمانده کل سپاه پاسداران در حاشیه مراسم تشییع شهید مدافع حرم حسین رضایی اظهار کرد: وضعیت نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابله با جبهه تکفیری از وضعیت بسیار خوبی برخوردار است ولی اگر عکس این موضوع بود این‌قدر دشمنان به دست‌وپا زدن و سراسیمگی دچار نمی‌شدند.

وی ادامه داد: به لطف خدا، دفاع از حرم اهل‌بیت (س) به‌شدت در حال انجام است و جبهه‌های تکفیری قادر به مهار جبهه مقاومت اسلامی نیستند و این از زبان خودشان جاری است.

سردار عراقی پور ملت ایران را ملت مدافع حرم عنوان کرد و تأکید کرد: مردم ما در تمام مراسم‌های تشییع و بزرگداشت شهدای مدافع حرم به‌صورت گسترده حضور پیدا می‌کنند و به شایستگی هم این کار را انجام می‌دهند.

این مسئول نظامی بابیان اینکه ملت ایران اسلامی حتماً در انتخابات با شور و شوق شرکت خواهند کرد، گفت: انتخابات جلوه‌ای از حریم اهل‌بیت (ع) است و رهبر فرزانه انقلاب درواقع معیار و الگویی برای حضور و مشارکت مردم درصحنه انتخابات هستند، رهنمودهای ایشان بیانگر این موضوع است که مردم پیرو ولی‌فقیه هستند و به تبعیت از ولایت‌فقیه مردم در انتخابات شرکت پیدا می‌کنند.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.