سرویس: غیر تولیدی » نقلی 15:30 - یکشنبه 18 بهمن 1394

هفتمین نمایشگاه «یار مهربان» در اصفهان برپا می‌شود

هفتمین نمایشگاه یار مهربان از شنبه ۲۴ بهمن‌ماه به مدت یک هفته در ارگ جهان‌نمای اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ مسعود مهدویان‌فرد ظهر امروز در نشست خبری هفتمین نمایشگاه یار مهربان اظهار داشت: شهرداری اصفهان همواره خدماتی را برای تسهیل و حمایت از دانش‌آموزان انجام داده است.

وی با اشاره به ارائه کارت الکترونیک هوشمند به 25هزار دانش‌آموز اصفهانی افزود: تعاملات خوبی میان آموزش و پرورش و شهرداری اصفهان در حال انجام است که شهرداری اصفهان تا کنون 25 کتابخانه و نمازخانه در مدارس شهر ساخته است.

مدیر امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به برپایی نمایشگاه یار مهربان گفت: این نمایشگاه در راستای تعامل شهرداری و آموزش و پرورش اصفهان و با هدف افزایش سرانه مطالعه از شنبه 24 بهمن ماه به مدت یک هفته در ارگ جهان نما برپا می‌شود.

وی افزود: 700میلیون تومان در حوزه ورزش و کتاب برای نمایشگاه یار مهربان هزینه شده و از نقاط متمایز برنامه این دوره نسبت به دوره‌های قبل، استفاده از ناشران و پیمانکاران اصفهانی در نمایشگاه یار مهربان است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اصفهان نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های سازمان ورزش و جوانان شهرداری اصفهان، گفت: راه‌اندازی پژوهشکده ورزش شهروندی، جمع‌آوری تاریخ ورزش اصفهان و استعدادیابی ورزشی کودکان و نوجوانان در محلات شهر اصفهان از جمله برنامه‌های سازمان ورزش و جوانان شهرداری اصفهان است.

مسعود انصاری مهر،  افزود: سال گذشته پروژه غربالگری میان دانش‌آموزان اصفهانی انجام و پنج هزار نفر که دچار چاقی بودند، شناسایی شدند که برای آنها همایش‌ها و برنامه‌هایی برای بهبود فعالیت و تغذیه با کمک دانشگاه علوم پزشکی برگزار کردیم.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه یار مهربان، تصریح کرد: مدارس سطح شهر اصفهان را در 3سطح برخوردار، نیمه‌برخوردار و غیربرخوردار تقسیم‌بندی کردیم که با هماهنگی مسئولان آموزش و پرورش 773مدرسه نیمه‌برخوردار و غیربرخوردار شناسایی و به نمایشگاه یار مهربان دعوت شدند.

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.