سرویس: سیاسی » انتخابات 12:36 - یکشنبه 18 بهمن 1394

حجت الاسلام سالک:

نتیجه، مواضع ساختارشکنانه علیه شورای نگهبان، هرج و مرج در جامعه است/ آیت الله جنتی مظلوم انقلاب است

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: سخنان اخیر برخی افراد مشکلات فراوانی را برای کشور پدید می آورند و تامین کننده خوراک رسانه های بیگانه علیه نظام و ارکان نظام هستند، درحقیقت خوراک اصلی رسانه های بیگانه علیه نظام اسلامی سخنان داخلی ها است بنابراین همه مسئولین ملزم به رعایت سیاست در گفتارهستند.

به گزارش اصفهان شرق؛ حجت الاسلام احمد سالک کاشانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صاحب نیوز در تحلیل و ارزیابی خود از برخی سخنان و مواضع گرفته شده پیرامون شورای نگهبان و هجمه رسانه های بیگانه علیه شورای نگهبان اظهار کرد: آن چیزی که برای ما قابل اهمیت است، رعایت مسائل قانونی توسط همه احاد مردم در کشور است.

وی با بیان اینکه قانون شکنی و زیر سوال بردن قوانین و نهادهای قانونی از هیچ کس و در هیچ جایگاهی پذیرفتنی نیست، گفت: اگر بی قانونی در کشور ایجاد شود، قطعا نتیجه ای جز هرج و مرج نخواهیم داشت، فصل الخطاب در نظام جمهوری اسلامی ایران، رهبری و قانون است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس نهم خاطرنشان کرد: بر همه احاد و اقشار جامعه از مسئولین عالی رتبه تا عوام فرض است که قوانین را رعایت کنند و هرگز خود و تفسیر خود را فراتر از قانون ندانند، سخنان و مواضع اخیر افراد مختلف چون هاشمی رفسنجانی علیه شورای نگهیان و به بهانه بیت امام، تعجب همه جامعه را برانگیخت.

وی با بعید و دور دانشتن بیان چنین مواضع و سخنان علیه یک نهاد انقلابی و قانونی چون شورای نگهبانی از سوی کسی که سابقه ریائست مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و قوه مجریه ر در کارنامه کاری خود دارد، تصریح کرد: انتظار به حق و شایسته این بود که چنین مسئولانی، همه مردم را به رعایت قانون توصیه کنند نه آنکه به شورای نگهبان به دلیل اجرای مر قانون، توهین کنند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به بخشی از وصیت نامه امام راحل مبنی براینکه افراد توهین کننده و حمله کننده به شورای نگهبان را مفسد فی الارض می دانستند، یادآور شد: در این شرایط حساس دشمنان تلاش می کنند بستری را برای حضورشان در کشور فراهم کنند.

وی تاکید کرد: چنین مواضع و سخنان مشکلات فراوانی را برای کشور پدید می آورند و تامین کننده خوراک رسانه های بیگانه علیه نظام و ارکان نظام هستند، درحقیقت خوراک اصلی رسانه های بیگانه علیه نظام اسلامی سخنان داخلی ها است بنابراین همه مسئولین ملزم به رعایت سیاست در گفتارهستند.

سالک خاطرنشان کرد: باید با صراحت بیان کنیم که شورای نگهبان مورد تایید است و حملاتی که به شخص آیت الله جنتی وارد می شود دقیقا بخشی از حربه ها و نقشه های دشمنان است، آیت الله جنتی مظلوم در این انقلاب هستند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.