سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 00:21 - یکشنبه 18 بهمن 1394

اواخر بهمن 94؛

افتتاح استخر خلیج تا ابد فارس کوهپایه/ انتظار چند ساله به پایان رسید

پیگیری های اصفهان شرق در مورد استخر خلیج فارس کوهپایه بلاخره جواب داد و این استخر تا پایان بهمن ماه 1394 افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، استخر خلیج فارس شهر کوهپایه که چندین سال بلاتکلیف در گوشه ای از مجموعه ورزشی شهر کوهپایه مانده بود بلاخره با پیگیری های مسئولین بخش کوهپایه در شرف افتتاح می باشد. این استخر که با افتتاح آن بسیاری از مشکلات جوانان بخش های کوهپایه، جلگه، بن رود و جرقویه حل می گردد؛ قرار است تا پایان بهمن ماه مورد بهربرداری قرار گیرد.

استخر کوهپایه که در محل مجموعه ورزشی تختی کوهپایه قرار دارد با امکاناتی از قبیل سونا بخار، سونای خشک، جکوزی و حوضچه های بزرگ و کوچک از این پس آماده سرویس دهی به علاقه مندان رشته شنا می باشد تا منطقه شرق اصفهان مصافت طولانی تا شهر نایین و اصفهان را طی نکنند و بتوانند از این امکاننات استفاده کنند.

DSC_0031

علی میری از اعضای شورا ضمن تشکر از کلیه مسئولین که در این امر مهم شورای شهر کوهپایه را همراهی کردند؛ گفت: خدا را شکر با پیگیری های طولانی مدت بلاخره این پروژه مهم که نیاز این منطقه بود رو به پایان است و امیدواریم در آینده شاهد رشد و شکوفایی دوباره ورزش در منطقه کوهپایه باشیم. همچنین با طراحی صورت گرفته در قسمت بالایی این مجموعه خوابگاهی طراحی گردیده است که می توان در آینده اردو های تیم های استان اصفهان در این مجموعه برگزار گردد.

DSC_0058

اما نکته مهم از این پس حفظ و نگهداری از این سرمایه ملی است که وظیفه مسئولین منطقه کوهپایه را دو چندان می کنید.

میری در این رابطه نیز گفت: با برنامه ریزی هیات موسسی قرار است در شورای شهر آغاز به کار کند و در این رابطه کلیه برنامه و تمهیدات لازم را اندیشیده ایم.

اما موضوعی که در این بازدید نظر خبرنگار را به خود جلب کرد در سالن ورزشی این مجموعه بود هنگامی که برای تهیه گزارش به این مجموعه ورزشی مراجعه کردیم متوجه تمرین تیم های والیبال بخش کوهپایه برای حضور در مسابقات دهه مبارک فجر بود اما روشنایی این سالن بسیار ناراحت کننده بوده و متاسفانه بسیاری از این نورافکن های موجود یا خاموش و یا سوخته بودند که می طلبد در این مهم مسئولین اقداماتی را انجام دهند.

لازم به یادآوری است که متاسفانه این مشکلات در تمامی سالن های شرق اصفهان مشاهده می شوند که همه این مجموعه ها که جزو سرمایه های ملی است در این باب در حال نابودی است.

DSC_0046

سرمایه هایی که سالیان سال مانند استخر کوهپایه چشم به راه ساختنشان بودیم و پس از تولد این مجموعه ها به مانند بچه های یتیم از کنارشان گذشتیم.

در این باب می طلبد مسئولین ورزشی استان و شهرستان به جای وارد شدن به حاشیه های دور از متن ورزش به فکر نسوزاندن این سرمایه های ملی باشند تا نگرانی بسیاری از دلسوزان واقعی ورزش شهرستان اصفهان برطرف گردد.

***********************

تابستان ۹۴، پایان داستان بی مهری به راه اندازی استخری در دل کوهپایه

رئیس اداره ورزش و جوانان بخش کوهپایه گفت: استخر کوهپایه تا یک ماه آینده با قول مساعد مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان برای مردم فهیم شرق اصفهان افتتاح خواهد شد.

 

برای دیدن کل خبر اینجا کلیک کنید.

***********************

استخر شنای کوهپایه در آرزوی تکمیل در حال تخریب است

۸ سال از آغاز عملیات ساخت استخر شنای کوهپایه می گذرد و این در حالی است که جوانان کوهپایه می بایست مسافت این شهر تا نایین را جهت شنا طی کنند.

برای دیدن کل خبر اینجا کلیک کنید.

***********************

استخرشنای کوهپایه همچنان در انتظار اعتبار

مسئول اداره ورزش و جوانان کوهپایه گفت: حدود ۹۰ درصد از پروژه ی ساخت استخر آماده شده است، نگذاریم به خاطر ۱۰در صد باقی مانده اعتبار استخر از بین برود.

 

برای دیدن کل خبر اینجا کلیک کنید.

همچنین بخوانید:

یک نظر در مورد “افتتاح استخر خلیج تا ابد فارس کوهپایه/ انتظار چند ساله به پایان رسید”

  1. ورزنه ای گفت:

    برای ما فرقی نداره مسافت تانایین بریم یاا کوهپایه پس مشکلات ما حل نمیشه تو این جاده غیراستاندارد کی میتونه بیاد

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.