سرویس: اجتماعی » علمی 00:00 - یکشنبه 18 بهمن 1394

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند خبر داد:

پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند

دکتر مالکی گفت: امسال و در ترم بهمن ماه با چهار رشته میزبان داوطلبین حضور در دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند هستیم.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق، مسئول دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز هرند ضمن تایید این خبر گفت: با توجه به نیاز فعلی منطقه این مرکز در چهار رشته کاردانی حرفه ای حسابداری مالی و حقوق خدمات قضایی و همچنین مدیریت کسب و کار و در کاردانی فنی در رشته فناوری اطلاعات اینترنت و شبکه های گسترده در بهمن ماه 94 دانشجو می پذیرد.

مالکی عنوان کرد: دانشگاه علمی کاربردی با هدف ارتقاء سطح مهارت شاغلین بخش های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت های حرفه ای فارغ التحصیلان مرکز آموزش که فاقد تجربه اجرایی می باشند تشکیل و با بکارگیری و سازمان دهی امکانات، منابع مادی و انسانی دستگاه های اجرایی، نسبت به برگزاری دوره های علمی – کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام می نماید دکتر مالکی افزود داوطلبین با هر نوع مدرک دیپلم می توانند در این مقطع شرکت نمایند و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارند همچنین پذیرفته شدگان مرد از معافیت تحصیلی نیز برخوردار خواهند شد.

وی زمان ثبت نام در این دوره را از تاریخ 14 تا 20 بهمن 1394 اعلام کرد و افزود: داوطلبین می توانند با مراجعه به این مرکز یا دفاتر خدمات ارتباطی و یا مراجعه به سایت سازمان سنجش به ادرس www.sanjesh.org ثبت نام اولیه خود را انجام داده و پس از پذیرفته شدن مراحل تکمیلی ثبت نام خود را در دانشگاه انجام دهند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی هرند تصریح کرد: در حال حاضر این مرکز با بهره گیری از اساتید مجرب و همچنین استفاده از امکانات مناسبی از قبیل فضای آموزشی استاندارد شامل کلاس ها کارگاه های کامپیوتری و آزامایشگاه های مجهز، مجموعه رفاهی دانشجویی پارک های مطالعه دانشجویی با حضور نزدیک به 1000 دانشجو در حال فعالیت می باشد.

DSC_1395
وی همچنین اظهار کرد: رشته های دانشگاه علمی کاربردی شغل محور است و این مرکز بر اساس نیازهای بخشهای مختلف شرق شهرستان اصفهان اقدام به دایر نمودن رشته ها و پذیرش دانشجو می نمایند.

وی همچنین تقاضا محور بودن توسعه کار آفرینی و اشتغال زایی را از دیگر ویژگی های دانشگاه جامع علمی کاربردی دانست و در پایان گفت: در این مرکز امکانات سرویس ایاب ذهاب برای دانشجویان شرق اصفهان فراهم گردیده است و همچنین به دانشجویان از طریف صندوق رفاه وام دانشجویی تا سقف 12/000/000 ریال اعطا می گردد.

photo_2016-02-04_10-18-49

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.