سرویس: سیاسی » انتخابات 18:00 - شنبه 17 بهمن 1394

مسوول ستاد انتخابات جامعتین استان اصفهان مطرح کرد:

«همدلی و همزبانی، انتخابات همگانی» شعار جامعتین اصفهان برای انتخابات خبرگان

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان گفت :دمُکراتیک ترین کشور با برگزاری این همه انتخابات ها ایران است که امام راحل در بدو پیروزی با رای آری یا خیر برای تشکیل نظام آنها را کلید زدند و به مورد انتخاب مردم گذاشتند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، مسوول ستاد انتخابات جامعتین استان اصفهان گفت: شعار این گروه برای حضور در انتخابات اسفندماه همدلی و همزبانی، انتخابات همگانی است.

حجت الاسلام محمدرضا صالحیان در نشست خبری در سالن همایش های مجتمع مطبوعاتی این استان اظهار کرد: این شعار با توجه به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب و برای همگرایی بیشتر مردم برای حضور در انتخابات انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه در دنیا انقلاب های زیادی رخ داده و هر انقلابی ریشه و هدفی داشته است ادامه داد: آن انقلاب ها ریشه اقتصادی، اجتماعی و صنعتی داشتند اما انقلاب ایران اسلامی ریشه اعتقادی و اندیشه ای داشت.

به گفته وی، انقلاب اسلامی ایران تقدس و زیبائیش به عقیدتی بودن ریشه انقلاب است و ما بر اساس آموزه های قرآن کریم، پیامبر اسلام و اهل بیت عصمت و طهارت این اعتقادات را دنبال کرده ایم.

این مسوول ستاد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اصفهان اضافه کرد: امروز می بینیم همه پذیرای ندای هیهات من الذله امام حسین هستند و قیام بر علیه ظلم را می پذیرند و از همین رو می بینیم شعارهای فطری فراگیرند و اثرگذاری بیشتر دارند.

مسوول ستاد انتخابات جامعتین خبرگان رهبری استان اصفهان ادامه داد: انقلاب ما امروز در مرزهای سرزمینی ایران محدود نمی شود و می بینیم خیزش ها و بیداری های دیگر در منطقه نشأت گرفته از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است.

وی گفت: دمکراتیک ترین کشور با برگزاری این همه انتخابات ها ایران است که امام راحل در بدو پیروزی با رای آری یا خیر برای تشکیل نظام آنها را کلید زدند و به مورد انتخاب مردم گذاشتند.

حجت الاسلام صالحیان در پاسخ به سوال خبرنگار صاحب نیوز درباره نحوه معرفی و ارتباط گیری افراد مطرح شده در لیست انتخاباتی جامعتین استان اصفهان توضیح داد: با توجه به اینکه جامعه امروزی با شبکه های مجازی مأنوس تر است راهکاری تعبیه شده تا از طریق فضای مجازی مردم با این افراد ارتباط بگیرند و آشنا شوند. هر چند حضور خود اشخاص هم بسیار مهم است.

به تصریح وی، کمیته ای متشکل از افراد فرهنگی، حوزوی و دانشگاهی با عنوان هادیان و سفیران در نظر گرفته شده تا با حضور در مساجد و محافل نسبت به شناساندن این افراد اقدام کنند.

صالحیان همچنین گفت: برای احترام بیشتربه اقشار مختلف مردم توسط جامعتین، ۲۸ کمیته اقشاری همچون جوانان، زنان، هنرمندان و … تشکیل شده است.

بر این اساس، آیت الله یوسف طباطبایی‌نژاد، آیت الله مرتضی مقتدایی، آیت الله عبدالنبی نمازی، آیت الله عبدالمحمود عبدالهی و آیت الله ابوالحسن مهدوی در لیست جامعتین استان اصفهان برای مجلس خبرگان رهبری قرار گرفته اند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.