سرویس: سیاسی » انتخابات 09:30 - شنبه 17 بهمن 1394

وقتی من و تو دعوت به مشارکت در انتخابات می کند

شبکه های ماهواره ای امسال برخلاف سال های گذشته مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت می کنند تا گامی دیگر در اجرای پروژه نفوذ بردارند.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، انتخابات هفتم اسفند نه تنها در میان مردم ،مسئولان، احزاب و فعالان سیاسی کشور دارای اهمیت است که در آن سوی مرزها نیز از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

دشمن این بار نیز همچون سایر انتخابات کشور در سالهای گذشته مجدانه تحرکات و فعالیتهای انتخاباتی کشور را پیگیری می کند.
رویکرد دشمنان جمهوری اسلامی در مواجهه با برگزاری انتخابات در ایران از آغاز تاکنون بر تحریم انتخابات و دهن کجی به نظام بوده و در این راستا شبکه های ماهواره ای به عنوان بازوهای تبلیغاتی این جریان از هیچ تلاشی برای تشویق مردم به خانه نشینی و شرکت نکردن در انتخابات دریغ نکرده اند.

آنهاهمواره مشوق کاهش مشارکت و خواهان عدم حضور مردم پای صندوق های رای بوده اند. رویکردی که البته در روز رای گیری با حضور گسترده آحاد مردم در انتخابات همواره محکوم به شکست بود.

اما برخلاف گذشته این بار دشمن درصدد تحریم انتخابات و تشویق مردم به عدم مشارکت نیست؛ دشمن این بار به طور ویژه ای به انتخابات ۷ اسفند طمع ورزیده و به دنبال دستیابی به یک لقمه دندانگیر از قبل این انتخابات است؛ لقمه چرب و نرمی که دستیابی به آن را در تغییر تاکتیک از تحریم انتخابات به تشویق برای مشارکت جستجو می کند. شبکه های فعال ماهواره ای امسال برخلاف ساله ای گذشته مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت می کنند.

شبکه ماهواره ای من و تو روزانه ۸۰ دقیقه برنامه انتخاباتی در دعوت مردم برای حضور در انتخابات پخش می کند. شبکه بی بی سی فارسی و کانال های تلگرامی این شبکه وابسته به سرویس جاسوسی انگلستان «ام آی ۶ » به طور مستمر از مردم می خواهد که در انتخابات ۷ اسفند شرکت کنند، حتی در کانال های تلگرامی این شبکه از مردم خواسته شده اخبار انتخاباتی خود را از اقصی نقاط کشور برای گردانندگان بی بی سی ارسال کنند.

سایر شبکه ها و سایت های ضد انقلاب نیز از همین تاکتیک در ترغیب اقشار خاکستری به منظور حضور پای صندوق های رای استفاده می کنند. اما پشت این دعوت به حضور حداکثری چه سیاستی نهفته است؟

تخریب شورای نگهبان
رسانه های معاند و شبکه های ماهواره ای قصد دارند با تشویق به شرکت در انتخابات از طرفی و غلو و سیاه نمایی در اخبار رد و تایید صلاحیت ها، نیز اشک تمساح ریختن برای رد صلاحیت شده ها اینگونه وانمود کنند که نماینده اکثریت سلایق جامعه همان هایی بودند که رد صلاحیت شدند.

به این ترتیب می توانند اینطور القا کنند که آنچه مردم را از حضور حداکثری در انتخابات باز می دارد تصمیمات حکومت است که اجازه ورود سلایق مختلف را به رقابت های انتخاباتی نمی دهد. نگاهی با هدف تخریب و تضعیف شورای نگهبان که البته در روزهای اخیر در اظهار نظرها و یادداشت های بسیاری از سیاسیون اصلاح طلب هم منعکس شده است و قطعا از امروز و بعد از اعلام نهایی اسامی رد و تایید صلاحیت شدگان پر رنگتر هم خواهد شد.

تطهیر و فتنه زدایی از خود
این جریان قصد دارد با امتیاز گیری از سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد انتخابات که فرمودند:«همچون گذشته اصرار داریم که همه، حتی کسانی که نظام را و رهبری را قبول ندارند پای صندوق ها بیایند چرا که انتخابات متعلق به ملت، ایران و نظام جمهوری اسلامی است». اینطور القا کند که رهبری قصد دلجویی از اپوزیسیون و برگرداندن آن به تعاملات سیاسی کشور را دارد.امتیاز گیری از عطوفت نظام و تطهیر خود بواسطه حضور در انتخابات پروژه جدید رسانه های معاند برای پیدا کردن اعتبار و اعتمادی است که مدتهاست آن را در میان مردم از دست داده اند.

نفوذ
این تغییر تاکتیک و تشویق اقشار مختلف کشور به شرکت در انتخابات از سوی این شبکه ها می تواند حکایت از آن داشته باشد که با وجود تمام دقت و سخت گیری ها در تایید صلاحیت ها، تعدادی کاندیدای همسو با این جریان می توانند از فیلتر شورای نگهبان عبور کنند وقطعا از این افراد برای همه نقاط کشور و برای همه کرسی های مجلس تدارک ویژه ای دیده شده است. وروداین افراد به مجلس با استفاده از آرای اقشار خاکستری پروژه نفوذ در مجلس را اجرایی خواهد کرد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.