سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 17:00 - جمعه 16 بهمن 1394

امام جمعه شهر نیک آباد:

حضور حداکثری آگاهانه همراه با اتحاد و انسجام ملی در انتخابات94

امام جمعه شهر نیک آباد راهکارها و خنثی کردن توطئه های نظام سلطه در انتخابات94 را با سه عامل مهم عملی دانست: حفظ اتحاد و انسجام ملی،حضور حداکثری «آگاهانه»،دامن نزدن به اختلافها و حفظ آرامش سیاسی جامعه.

به گزارش اصفهان شرق؛  امام جمعه شهر نیک آباد در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به مراحل سیر ایمان گفت: منظور از ثبات قدم، ثبات در سیرت و سنت دینی است یعنی ثبات قدم، ثبات فکر، ثبات قول، ثبات مسیر در هر شرایطی الزامی است.

حجت الاسلام مرتضی صانعی اظهار کرد: اگر انسان ثابت قدم هم باشد، ممکن است کار را بدون روح آن یعنی نیت انجام دهد. عمل به منزله تن و نیت به منزله روح است

وی با توجه به شرایط ثبات قدم در بین مردم، افزود: نیت در اینجا به معنای قصد قربت است.قدرت انجام کارهای خوب و خیر را همه دارند و خیلی ها هم انجام می دهند، اما قدرت نیت صحیح و قصد قربت را همه ندارند.

صانعی ادامه داد: خداوند سبحان انبیا را به عنوان صدیق و صادق معرفی می کند و دیگران را به همراهی آنان فراخوانده و می فرماید: «کونوا مع الصادقین»

امام جمعه شهر نیک آباد در فرازی دیگر از خطبه ها تصریح کرد: از حضرت آیت الله بهجت سوال کردند چه کار کنیم تا به مقامات عالیه برسیم، فرمودند: بگویید چکار نکنیم!؟شما گناه نکنید همه چیز درست می شود.

وی گفت: گناه سیاسی اگر از گناه غیر سیاسی بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. تقوای سیاسی یعنی خواص خیلی بیشتر از دیگران باید مراقب گفتار و مواضع سیاسی خود باشند. مشارکت سیاسی مردم ایران، مفهومی جدید از نظریه حکومت، یعنی مردم سالاری دینی با محوریت ولایت فقیه به دنیا عرضه کرد

خطیب نماز جمعه نیک آباد با توجه به کلام مقام معظم رهبری تاکید کرد: هر هدفی را که این ملت بخواهد به آن برسد، در سایه امنیت و آرامش خواهد رسید.

امام جمعه شهر نیک آباد با اشاره به اینکه اسلام راه انتقاد و نقد را باز گذاشته است بیان کرد: مردم از اختلافات سیاسی و دوقطبی بودن جامعه ناراحت و نگرانند. این انقلاب از ابتدا با حضور مردم شکل گرفت، لذا مردم این انقلاب و نظام را مال خود می دانند.

حجت الاسلام مرتضی صانعی ادامه داد: بعضی از مفسران گفته اند ایام الله، اشاره به روزهایی است که خداوند اقوام سرکش و طاغوت را نابود می کند. این حوادث عظیم نیاز به صبر و شکرگذاری دارد.

امام جمعه شهر نیک آباد راهکارها و خنثی کردن توطئه های نظام سلطه در انتخابات94 را با سه عامل مهم عملی دانست: حفظ اتحاد و انسجام ملی،حضور حداکثری « آگاهانه »،دامن نزدن به اختلافها و حفظ آرامش سیاسی جامعه.

امام جمعه شهر نیک آباد با تاکید بر هوشیاری مردم خاطرنشان کرد: انشالله مردم غیور ایران اسلامی با شور و شعور سیاسی با حفظ آرامش و اتحاد و حضور در انتخابات و راهپیمایی22 بهمن

نقشه های شومی که دشمنان برای این مردم و انقلاب کشیده اند، نقش برآب کنند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.