سرویس: سیاسی » انتخابات 13:29 - جمعه 16 بهمن 1394

در همایش بزرگ اصولگرایان اصفهان :

تعدد لیست انتخاباتی در حقیقت با دست خود شکست را رقم زدن است/ اصولگرایی یعنی دفاع تمام قد از ارزش های انقلاب و امام

حداد عادل با بیان اینکه اصولگرایی یعنی دفاع تمام قد از ارزش های انقلاب و امام است، گفت: دشمن در صدد است انتخابات را مهندسی کند و انگ افراطی به انقلابیون در این راستا است.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، غلامعلی حداد عادل، ظهر امروز  درهمایش اصولگرایان اصفهان در حسینیه جواد الائمه انقلاب اسلامی را بزرگترین نعمت ملت ایران دانست و اظهار کرد: بر همه وظیفه است که برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی این نعمت بزرگ الهی در دهه فجر بکوشیم.

*دشمن به دنبال مهندسی کردن انتخابات است

وی با تاکید براینکه مهمترین شعاری که مردم ایران در زمان انقلاب اسلامی از جان و دل برگزیدند و به صورت خود جوش ان را فریاد زدند، شعار استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی بود ،گفت: امروز نیز ملت ایران نیز با جان و دل در صدد حفظ این شعار است و لحظه ای عقب نشینی نمی کند.

حداد عادل تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب بارها از واژه نفوذ استفاده کردند و هشدارهای لازم را داده اند، انتخابات از جمله راه های نفوذ سیاسی ، انتخابات پیش رو است.

وی با بیان اینکه دشمن در پی آن هستند که انتخابات را مهندسی کنند، اذعان کرد: زدن انگ افراطی گری و تندرویی از جمله حربه های دشمن برای به در کردن جامعه انقلابی و مومن از عرصه سیاسی است که رهبر معظم انقلاب نیز هشدار و تذکر ان را هم دادند.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان کشور خاطرنشان کرد: اصولگرایی یعنی دفاع تمام قد از همه ارزش های اسلامی و انقلاب است، بنابراین هرگز اصولگرایان برای جنگ قدرت و ایجاد مانع جلوی پای دولت قصد ورود به مجلس ندارند.

وی ادامه داد: بلند کردن صدای تشویق و همکاری در امور موفق دولت و همچنین فریاد زدن در زمانی که احساس می کنند سران فتنه درصدد رسیدن به قدرت هستند، توامان جز شاخصه های اصولگرایی است و رسالت و وظیفه برای این جامعه مهم است.

*تعدد لیست انتخاباتی در حقیقت با دست خود شکست خود را رقم زدن است

حداد عادل بیان کرد: مهم این است که بدنه مجلس اتی اصولگرا باشد و گرنه رفتن وو یا نرفتن چند نفر در یک شهر از این جامعه بزرگ اصولگرایی چندان مهم نیست، یکی از جلوه های اصولگرایی این است که برای خدا هم اگر احساس کنیم، انصراف بدهیم.

وی عنوان کرد: انتحابات مجلس دهم با انتخابات گذشته متفاوت است و وضعیت پیچیده تر است، خدا ما را نخواهد بخشید اگر در چنین شرایطی براساس هوای نفس اقدام کنیم و برای دل و خواسته خود تفرقه ایجاد کنیم.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان با اشاره به اینکه هرگز نباید در پی تعدد لیست های انتخاباتی در جامعه اصولگرایی باشیم، گفت: این امر باعث گیج شدن مردم برای انتخاب شده و در حقیقت با دست خود شکست خود را رقم زده ایم

وی بار دیگر به استقلال ایران در سایه انقلاب اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد:در کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ بود که آمریکایی‌ها پسر رضاشاه را بر سر کار آوردند و این نشان می‌دهد که ایران در تعیین سرنوشت خود استقلال نداشت، وزیر خارجه آمریکا در آن زمان به ایران می‌گفت ایرانی‌ها مراقب باشند که نظری خلاف نظر آمریکا ندهند، زیرا در هرجا آن‌ها رابطه با کشوری برقرار می‌کردند، ما هم با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کردیم.

حداد عادل ادامه داد: حتی ما در استخراج از معادن خود حقی نداشتیم و باید با اجازه آمریکایی ها کشور خود را اداره می‌کردیم. ما در آن دوران در انتخاب نمایندگان هم آزادی نداشتیم، مردم می‌دانستند که نمایندگان را دربار انتخاب می‌کند و دربار نیز فهرست را از سفارت انگلیس می‌گیرد، اکنون در اسناد تلگراف‌ها درباره این موضوع موجود است.

وی به بی‌توجهی صورت گرفته به مردم در دوران پیش از انقلاب اشاره کرد و گفت: نمونه بی توجهی به نظر مردم در دوران مدرس است، گفتند مدرسی که دور قبل در تهران نفر اول شده حتی یک رأی هم نیاورده است. او در مجلس گفت از رأی خودم به خودم خبر دارم و یک نفر به من بگوید سرنوشت تک رأی من به خود چه شد. این‌ها همه نشانه نبودن آزادی در دوران قبل از انقلاب است.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم ، تصریح کرد: در آن دوران اسدالله اعلم نفر دوم کشور بود، او در خاطرات روزانه خود مدام از شاه تعریف کرده اما در بخشی از خاطراتش موارد مهمی مطرح شده است. یکی از این خاطرات سرنوشت روزنامه‌نگاری است که به‌دلیل اطاعت از دستگاه به مقام سناتوری رسیده اما با یک مقاله انتقادی مورد عتاب شاه قرار می‌گیرد

*عده ای براساس تفکر لیبرال فقط شعار آزادی فردی سر میدهند و از آزادی جمعی غافلند

وی یاداور شد: یکی از دستاوردهای استقلال حاصل از این انقلابف این است که سران کشورهای ۵+۱ امروز در یک طرف میز با ایران می نشینند و مذاکره می کنند، این جز در سایه استقلال حاصل نمی شد

.حداد عادل با بیان اینکه اگر ملت ایران کوچک‌ترین دلیلی داشته باشد که رأی آن‌ها خوانده نمی‌شود، دلیلی برای شرکت در انتخابات ندارد، گفت: آن‌هایی که در فتنه ۸۸ تهمت تقلب را زدند بزرگ ترین جفا را به ملت ایران ابراز کردند زیرا با به صحنه آمدن مردم است که استقلال و آزادی به‌دست آمده و بزرگ‌ترین خصوصیت این انقلاب، این است که به حکم دین انجام شده است.

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) برای خدا قیام کرد و فطرت خدایی مردم به طور طبیعی بین مردم و امام ارتباط برقرار کرد، گفت: آن زمان مردم ما دین می‌خواستند و امام خمینی(ره) حکومت اسلامی را با دست خالی در کشور ایجاد کرد که این نشان‌دهنده پیوند قوی انقلاب ما با خداوند است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان ابراز کرد: جمهوری اسلام یایران صراحتا اعلام کرده است که اهل تقلب در انتخابات نیست، بنابراین آنهایی که در فتنه ۸۸ برای رسیدن به قدرت تهمت تقلب به نظام زدند، به نظام و ملت توامان جفا کردند.

*با اسلامیت است که جمهور مردم رقم می خورد و استقلال و ازادی حاصل می شود

وی یادآور شد: امروز متاسفانه برخی از افراد براساس تفکر لیبرال، دائما سخن از آزادی فردی سر می دهند، در حالی که تمرکز بر آزادی جمع و آزادی یک ملت اولویت دارد، و از این آزادی غفلت کرده اند.

حداد عادل بیان کرد: آزادی یک ملت استقلال مردم است، انقلاب اسلامی آزادی ملت ایران را که همان استقلال است را فراهم کرده است.

وی افزود: با تاسی به اسلامیت می توان جمهور مردم به صحنه بیایند و با به صحنه آمدن مردم است که استقلال و ازادی ملت ایران تامین و فراهم می شود، امام راحل به حکم تکلیف الهی و دینی علیه رژیم شاهنشاهی قیام کردف بانبراین دین داری انقلاب اسلامی را حاصل کرد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان عنوان کرد: غربیان علی رغم همه توطئه ها و فتنه های متعددی که علیه انقلاب اسلامی در طول ۴دهه گذشته اقدام کردند، پس از نتیجه نگرفتن در فتنه ۷۸ و ۸۸، جنگ اقتصادی و تحریم ها را آغاز کردند، به نحوی که از آب هم مضایقه کردند این غربیان در حق مردم ایران،ولی همیاری مردم ایران به یکدیگر همیشه مانع از تحقق اهداف شوم دشمنان شده است.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.