سرویس: غیر تولیدی » نقلی 07:00 - جمعه 16 بهمن 1394

دبیر اجرایی جشنواره عمار در اصفهان:

امسال خانواده‌های شهدای مدافع حرم میزبان اصلی جشنواره عمار هستند

دبیر اجرایی جشنواره عمار در اصفهان هدف این دوره جشنواره عمار در اصفهان را گسترش اکران‌ها و استقرار ثابت مکان‌های اکران بیان کرد و گفت: از روز شنبه ۱۷ بهمن‌ماه، در سالن شمع گلستان شهدای اصفهان فیلم‌های ششمین جشنواره عمار اکران می‌شود.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، دبیر اجرایی جشنواره عمار در اصفهان اظهار کرد: امروز در مراسمی اکران فیلم‌های ششمین جشنواره عمار در اصفهان آغازشده است و تا بیست و سوم بهمن‌ها به‌صورت رسمی ادامه دارد، ولی بعدازاین ایام اکران این فیلم‌ها به‌صورت مردمی در طول سال ادامه خواهد داشت.

معین مؤمنیان بابیان اینکه امسال دو چهره شاخص برای جشنواره در اصفهان در نظر گرفته‌شده است، ادامه داد: شهید طیبه واعظی دهنوی از شهدای دوران انقلاب و مرحوم استاد علی‌اکبر پرورش یاور صدیق انقلاب که برای مردم استان و کشور شناخته‌شده هستند، چهره‌های شاخص این دوره جشنواره عمار در اصفهان می‌باشند.

وی هدف این دوره را گسترش اکران‌ها و استقرار ثابت مکان‌های اکران بیان کرد و گفت: در حال حاضر در سطح استان اصفهان ۸۰۰ اکران کننده مردمی فیلم‌های جشنواره عمار وجود دارد.

دبیر اجرایی جشنواره عمار در اصفهان بابیان اینکه امسال سومین دوره‌ای است که جشنواره به حالت متمرکز در اصفهان در حال اجراست، ادامه داد: امسال مفتخر به این هستیم که میزبان اصلی جشنواره عمار، خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم هستند.

مؤمنیان تأکید کرد: جمع‌آوری کمک برای رزمندگان جبهه‌های مقاومت و مدافعان حرم هنوز ادامه دارد و مردم می‌توانند کمک‌های خود را به فروشگاه صحاب در مجموعه ستارگان گلستان شهدای اصفهان یا بین ساعات ۱۶ الی ۲۰ در سالن شمع گلستان شهدای اصفهان تحویل نمایند.

وی همچنین عنوان کرد: از روز شنبه ۱۷ بهمن‌ماه، در دو سانس ۱۶ الی ۱۷:۳۰ و ۱۸:۳۰ الی ۲۰ در سالن شمع گلستان شهدای اصفهان فیلم‌های ششمین جشنواره عمار اکران می‌شود.

دبیر اجرایی جشنواره عمار در اصفهان بابیان اینکه هرکسی می‌تواند به‌عنوان اکران کننده فیلم‌های عمار باشد، گفت: علاقه‌مندان به اکران فیلم‌های عمار می‌توانند نام شهر خود را به سامانه ۳۰۰۰۱۸۰۱ پیامک کنند و یا اینکه به سایت ammarfilm.ir مراجعه و ثبت‌نام نمایند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.