سرویس: اخبار شهرستان » شهدای شرق اصفهان 09:41 - پنجشنبه 15 بهمن 1394

سی هفت سال با فجر آفرینان 94؛

شهدای مدافع حرم دین خود را به اسلام ادا کردند/ ولایت مداری روی خط انقلاب

فجر 94 پیغام ایثار جوانانی در رکاب خمینی را به ثبت رساند و امروز در مسیر تکرار حوادث تاریخ، روایت دلدادگی و ایثارگری سربازان امام خامنه ای را می گذاریم.

به گزارش اصفهان شرق، سی و هفتمین سالروز گرامی داشت انقلاب سال 57 فرا رسید تا برای همیشه خاطره حماسه ماندگار جوانان حزب اللهی و پایبند به آرمان های ولایت انقلاب را در دفترچه ایران به ثبت رساند.

قطعا آنهایی که در بطن انقلاب 57 بوده اند، هیچ گاه عظمت حضور روح الله و حامیانش را زیاد از یاد نخواهند برد و ذکر لحظه های حضور به هنگام و ایمان خالص بر ایشان روایت ایستادگی در برابر ستمگران است.

امسال دهه فجر را با قلمی متفاوت به رخسار رسانه گره خواهیم زد تا نگاه نسل سوم انقلاب را با همان اراده جوانان سال های 57 در قالب متن بگنجانیم.

امسال شهدا اصفهان مزین به تشییع شهدای مدافع حرم شد تا بهترین لحظات دفاع از حرم آل الله را در دیار نصف جهان به تصویر بکشد.

54545

*مدافعان حرم فاصله نسل دوم و سوم را کم کردند

اعظم رنجبر همسر صبور و ایستاده شهید مسلم خیزاب گفت: شهادت سربازان امام خامنه ای در این دوره از زمان و آن هم در دفاع از حرم حضرت زینب(س) بی حکمت نبوده زیرا گاها فاصله ای بین نسل سومی ها با نسل اول و دوم انقلاب ایجاد می شود که درک سال های جنگ را سخت تر می کند و حضور شهدای مدافع حرم، این فاصله را کم کرد.

وی شهادت را لیاقتی عظیم برای شهدا عنوان کرد و گفت: ما به عنوان همسران شهید، افتخار می کنیم که همسران ما از مدافعان حرم آل الله بودند و امیدوارم با مرور زندگی شهیدان نسب سومی توسط جوانان بتوان راه شهدا را به نحو مطلوب ادامه داد و حق مطلب را ادا کرد.

همسر شهید خیزاب گفت: قطعا دوران انقلاب پر بود از جوانانی که مطیع امر ولایت فقیه بودند و همین اطاعت کامل از اوامر رهبری باعث شد تا دهه فجر و انقلاب اسلامی برای همیشه ماندگار شود.

وی با اشاره به ولایت مداری، یکی از خصوصیات شهید خیزاب، اظهار کرد: اگر کسی نور ولایت را در خودش پرورش دهد، قطعا هر آنچه به مصلحت کشور باشد به خوبی درک میکند و این پارامتر از انقلاب سال 57 تا این زمان روز به روز در نزد جوانان انقلابی پر رنگ تر میشود.

545454545

* اعلام آمادگی همیشگی برای بیعت با امام

غضنفر مرادی پدر شهید سجاد مرادی با اشاره به شهادت فرزندش در دفاع از حرم حضرت زینب گفت: سجاد علاقه وافری به ولایت داشت و مسلما ارتقاء آرمان های مذهبی و انقلابی در این جوانان، ار آنها شهدای مدافع حرم ساخت.

وی با اشاره به سال 57 و حضور مردمی در راهپیمایی برای دفاع از اهداف اسلامی، افزود: در هر زمان باید همه ی نسل ها بیدار باشند زیرا ضربه ای که در طول سال های قبل و بعد از انقلاب خورده ایم از استکبار جهانی است و نباید بگذاریم دشمنان در انقلاب ما نفوذ کنند.

پدر شهید سجاد مرادی تصریح کرد: شهدا به موقع در صحنه های دفاع مقدس و امروز در دفاع از حرم حضرت زینب حضور یافتند و آنچه مهم است، گرامی داشت یاد آنها در ایام و مناسبت های خاص سال نظیر دهه فجر است.

وی در پایان با تاکید بر پیروی از ولایت فقیه خاطر نشان کرد: قطعا یکی از ویژگی شهدا ولایت مدار بودن آنها قلمداد میشد و همه ما باید در پشتیبانی از ولایت فقیه لحظه ای غفلت نداشته باشیم تا کشور از گزند حوادث در امان بماند.

4

*تاریخ در حال تکرار است
سکینه اسمائیلی همسر سجاد مرادی با بیان شیوا و مملو از مهر به حضرت زینب (س) گفت: مدافعان حرم بخشی از دین خود به اسلام و انقلاب را ادا کردند زیرا داعش نمونه ای از استکبار جهانی است و باید با آن برای دفاع از اسلام و حریم آل الله در خارج از مرز ها به پا خیزیم.

وی با تاکید با حضور جوانان در راهپیمایی 22 بهمن افزود: شهید سجاد مرادی شرکت در راهپیمایی روز قدس و 22 بهمن را تکلیفی واجب برای خودش میدانست و کسانی که در همه ی زمان ها، دنباله روی شهدا هستند، باید حضور با شکوه خود را به ثبت رسانند.

همسر مدافع حرم اظهار کرد: امسال رویداد مهمی در ماه پایانی سال رقم می خورد و وظیفه همگان است که با شرکت فعال خود، مشتی بر دهان یاوه گویان غربی بزنند.

به گزارش اصفهان شرق، به گفته ی خانواده شهدا، تاریخ در حال تکرار است و در این رابطه وظیفه مسئولان و طلایه داران فرهنگ اسلامی این است که آرمان های انقلاب را به جوانان معرفی کرده تا ایرانی در همه زمان ها الگوی با بصیرت همه کشور های اسلامی باشد. به درستی جوانان انقلابی سال 57 و رزمندگان با بصیرت نافذ سال های اخیر، اراده قوی خود را در همه پیچ های تاریخ اسلام به ثبت رسانده اند و روایت ایستادگی آنها در تقویم جای دارد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.