سرویس: غیر تولیدی » نقلی 11:11 - پنجشنبه 15 بهمن 1394

فرمانده گروه توپخانه و موشکی 15 خرداد اصفهان:

فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت در جوانان ما زنده است

سردار کریم نصرآزادانی گفت: استکبار جهانی و در رأسش آمریکا به دنبال مذاکره با ایران هستند تا ما را تسلیم کنند، ولی باید بدانند امت نظام جمهوری اسلامی ایران با تمسک به خداوند، اهل بیت عصمت و طهارت و تکیه به رهبر فرزانه انقلاب هیچ ضعفی را در مقابل آن ها نشان نخواهند داد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از صاحب نیوز، فرمانده گروه توپخانه و موشکی ۱۵ خرداد اصفهان اظهار کرد: ما دهه فجر را یکی از برجسته ترین ایام دوران انقلاب اسلامی می دانیم.

* ایام دهه فجر بر تاریخ تأثیر گذار بوده است

سرتیپ دوم پاسدار کریم نصرآزادانی با بیان اینکه ایام دهه فجر سرنوشت تاریخ جهان را متأثر از خود کرده است، گفت: این ایام افتخار بزرگی برای مردم و شیعیان ایران و همچنین مسلمانان و آزادگان جهان بوده است و مردم همیشه این ایام را گرامی می دارند.

وی، روحیه جوانان امروزی را همانند جوانان زمان انقلاب عنوان و تأکید کرد: جوانان ما، فرهنگ ایثار و مقاومت را درون خود زنده نگاه داشته‌اند و آمادگی دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را دارند.

به گفته این مسئول نظامی در جبهه مقاومتی که امروز در منطقه و فرا منطقه تشکیل شده است و استقبال زیادی که جوانان و مردم ایران اسلامی برای پیوستن برای آن دارند، نشان از روحیه بلند شهادت طلبی و حمایت از مستضعفان عالم می باشد.

* سربلندی نظام جمهوری اسلامی برگرفته از بینش و دوراندیشی امام راحل و تدابیر رهبر معظم انقلاب است

سردار نصرآزادانی سربلندی نظام جمهوری اسلامی را برگرفته از بینش و دوراندیشی امام راحل و تدابیر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و تصریح کرد: جمهوری اسلامی امروز از لحاظ توان دفاعی به عنوان یک قدرت بلامنازع شناخته می شود و استکبار جهانی متوجه شده اند که دیگر نمی توانند برای ایران مشکل ساز باشند، ولی مردم نیز باید توجه کنند همیشه گوش به فرمان ولایت و با بصیرت در حفظ ارزش های انقلاب اقدام کنند.21548-1

 

فرمانده گروه توپخانه و موشکی ۱۵ خرداد با بیان اینکه اعتقادات و اراده مردم، آمادگی دفاعی، بسیج مردمی تابع ولایت و رهبری فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) نقشه ها و توطئه های استکبار جهانی را نقش بر آب کرده است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه ایران به عنوان یک توان برجسته در جهان شناخته می شود، استکبار جهانی و در رأسش آمریکا به دنبال مذاکره با ایران هستند تا ما را تسلیم کنند، ولی باید بدانند امت نظام جمهوری اسلامی ایران با تمسک به خداوند، اهل بیت عصمت و طهارت و تکیه به رهبر فرزانه انقلاب هیچ ضعفی را در مقابل آن ها نشان نخواهند داد.

نصرآزادانی همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات گفت: مردم با بصیرت و متدین ایران اسلامی با حضور و مشارکت حداکثری خود در انتخابات پیش رو، بار دیگر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی را می بندند.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.