سرویس: سیاسی » انتخابات 00:24 - پنجشنبه 15 بهمن 1394

قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به اصفهان شرق:

محور اصولگرایی ولایت است/ باید به شورای نگهبان خسته نباشید گفت

حجت‌الاسلام والمسلمین سید رضا تقوی گفت: اصولگرایی مجموعه وسیعی از اصول است که با هم همراه می باشند.

به گزارش اصفهان شرق، قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارزدر پاسخ به سوال اصفهان شرق در رابطه با وحدت اصولگرایان تا پایان روز قبل از رای گیری، گفت: اصولگرایی مجموعه وسیعی از اصول است که با همدیگر همراه بوده ولی گاها در سلیقه تفاوت هایی دارند.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی اظهار کرد: محور اصولگرایی بصیرت و ولایت است و بر این اساس در راه رهنمودهای رهبری حرکت می کنند.

تدین و پایبندی به معیار اخلاقی و حرکت در مسیر رهنمودهای رهبری از دیگر ویژگی های اصولگرایان بود که وی به آن اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید کسی، توهین و شخصیت شکنی کند، افزود: اگر همه ما اخلاق را رعایت کنیم و با معیارهای اخلاقی سخن گفته و رفتار کنیم، هیچ مشکلی برای جامعه به وجود نخواهد آمد.

قائم مقام جامعه روحانیت مبارز با اشاره به عملکرد شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان بر اساس وظیفه قانونی خود عمل کرد و بر اساس قانون، راه و فرصتی را به روی افرادی که اعتراضی دارند، باز گذاشته است.

وی با ذکر خسته نباشید به شورای نگهبان، تصریح کرد: شورای نگهبان، قانونی و بر حسب وظیفه درست عمل کرده است، همچنین باید به شورای نگهبان طی این مدت خسته نباشید گفت.

حجت الاسلام تقوی در پاسخ به افرادی که غیر راه شورای نگهبان حرکت می کنند، افزود: اگر کسی بخواهد غیر راه شورای نگهبان برود به نتیجه نخواهد رسید و این در صورتی است که این شورا، گروهی و جناحی عمل نکرده و این را از خروجی شورای نگهبان می توان فهمید.

وی با توجه به وحدت اصولگرایان و فضای خوب ایجاد ائتلاف و هماهنگی اصولگرایان، گفت: فضای عمومی کل کشور برای ائتلاف و هماهنگی میان اصولگرایان خوب است تا جایی که شنیده‌ام مشکلاتی که بوده حل شده است و جمعه آینده نیز برنامه‌ای برای اعلام این همگرایی برگزار می‌شود.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.