سرویس: اخبار شهرستان » جرقویه سفلی 17:04 - دوشنبه 12 بهمن 1394

باحضور شهردار و مسئولين شهر و بخش

ويژه برنامه دهه فجر 1/ زنگ انقلاب در محمدآباد به صدا در آمد

همزمان با لحظه تاريخي ورود حضرت امام به ايران اسلامي و آغاز دهه مبارک فجر و جشن هاي سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران زنگ انقلاب در مدرسه شهيد عبداله پور به صدا در آمد.

به گزارش اصفهان شرق؛ به نقل از شهرداری محمدآباد، همزمان با لحظه تاريخي ورود حضرت امام به ايران اسلامي و آغاز دهه مبارک فجر و جشن هاي سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران زنگ انقلاب در مدرسه شهيد عبداله پور به صدا در آمد.
در اين برنامه که با حضور مسئولين و دانش آموزان و اولياي آنان در مدرسه شهيد عبداله پور که شهيد انقلاب است برگزار شد شهردار محمدآباد ضمن عرض تبريک فرارسيدن دهه مبارک فجر افزود:
هنگامي که از امام عزيز ما پرسيدند ياران شما کجا هستند امام با توکل به خداوند و آرامش فرمودند:سربازان من در گهواره ها هستند و ديديم چطور همان گهواره نشينان با ياري خداوند متعال زمينه ساز پيروزي انقلاب شکوهمند ايران اسلامي و بعد از آن حماسه آفريني در 8 سال دفاع مقدس شدند.
مهدي نصر اصفهاني افزود:پس خانواده ها مي بايست با آرمان هاي اين نظام مقدس و تعاليم دين مبين اسلام به تربيت فرزندان بپردازند تا آينده سازان ايران اسلامي با انديشه هاي اسلام ناب محمدي رشد نمايند.
در اين جلسه علاوه بر شهردار محمداباد،رئيس محترم شوراي اسلامي شهر،معاونين محترم آموزش و پرورش بخش و جانباز عزيز جناب آقاي ميرحاج حضور داشتند

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.