سرویس: تولیدی » خبر پوششی 08:36 - چهارشنبه 14 بهمن 1394

بعد از سال ها انتظار انجام می شود؛

راه اندازی آزمایشگاه شهر هرند در آینده ای نزدیک

دو سال از همکاری خیرین در زمینه خرید دستگاه های پیشرفته آزمایشگاهی در هرند می گذرد و امروز به مناسبت دهه فجر نوید افتتاح از آن به مردم شهر داده شد.

به گزارش خبرنگار اصفهان شرق از هرند، دکترحمید ترک زاده رییس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان به همراه دکترافشاری مسئول واحد گسترش مرکز بهداشت شماره یک اصفهان، امام جمعه شهر هرند، اعضای شورای اسلامی شهر هرند و دو تن از خیرین حوزه سلامت از مرکز سلامت جامعه هرند(مرکز بهداشتی درمانی )بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات این مرکز قرار گرفتند.

در این بازدید امام جمعه هرند و اعضای شورای اسلامی شهر هرند ضمن تاکید بر افزایش کیفیت خدمات حوزه سلامت در مرکز هرند و ایجاد رضایتمندی بیشتر مردم، دغدغه های پیش روی سلامت مردم هرند و منطقه را بیان نمودند و خواستار رفع مشکلات پیش روی سلامت مردم هرند و منطقه شدند.

DSC00479

دکترترک زاده رییس مرکز بهداشت شماره یک اصفهان بیان کرد: با اجرای برنامه تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت خانواده، رویه جدیدی به منظور بهره گیری از ظرفیت خدمات بهداشتی مراکز، پایگاه های بهداشت شهری و خانه های بهداشت روستایی کلید خورده و فعالیت های عمرانی، بهسازی، مرمت و تجهیز مراکز و خانه های بهداشت در شهر و روستا همواره در دستور کار دولت یازدهم است که مرمت و تجهیز مرکز هرند هم با جدیت در حال پیگیری می باشد.

دکتر ترک زاده در ادامه بیان داشت: با توجه به برنامه تحول نظام سلامت، دو پزشک، یک روانشناس و یک کارشناس تغذیه در مرکز سلامت جامعه شهر هرند مستقر خواهیم کرد.

DSC00486

دکتر صدیقه افشاری مسئول واحد گسترش شبکه بهداشت شماره یک اصفهان هم در این بازدید قول مساعد دادند که ظرف دو روز آینده آزمایشگاه شهر هرند با انجام ۵۰ آزمایش راه اندازی شود.

گفتنی است که متاسفانه حدود ۲سال است انجام آزمایشات سطح۲ در آزمایشگاه مرکز سلامت جامعه هرند(مرکز بهداشتی درمانی ) غیر فعال شده است و تجهیزاتی که توسط خیرین خریداری شده است بدون استفاده می باشد که این موضوع منجر به شکایت و نارضایتی شهروندان گردیده است.

DSC00499 DSC00493

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.