سرویس: تولیدی » گفتگوی تلفنی 19:50 - چهارشنبه 14 بهمن 1394

فرمانده ناحیه امام علی(ع) خبر داد:

بیش از 107 عنوان برنامه بسیج شرق اصفهان در دهه فجر/ اهمیت انتخابات در برنامه های روشنگری تبیین شود

مهدی ساعی از اجرای بیش از 107 برنامه در قالب نمایشگاه، نشست و برنامه های ورزشی در سطح شرق اصفهان با محوریت بسیج در طول دهه فجر خبر داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) در گفتگو با اصفهان شرق، ضمن تبریک سی و هفتمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به مردم مومن و انقلابی شرق اصفهان بالاخص بسیجیان، گفت: خون شهدای سال 57 درخت نونهال انقلاب را تا رسیدن به اوج آبیاری کرد و قطعا پیروزی انقلاب در یک فضای دوقطبی حاکم بر جامعه انفجار نور به سوی بشریت بود.

سرهنگ مهدی ساعی اظهار کرد: راهی که انقلاب ایران به سوی جهان باز کرد و نظام استکبار که خود را حاکم بر همه جهان می دانست از عظمت و عزت ایران اسلامی دچار فروپاشی شده و کاخ آنها فرو ریخت.

وی ضمن اشاره به این مطلب که انقلاب ایران، معجزه قرن نام گرفت، خاطرنشان کرد: قطعا تداوم این انقلاب بزرگ مستلزم حفظ و پاسداری از ارکان آن شامل اسلام، رهبری و مردم است.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با بیان اینکه باید برنامه های انقلاب را بیش از گذشته تبیین کرد، گفت: این دهه فرصت خوبی برای بازخوانی انقلاب و بیان و تبیین نقش عناصر سازنده در انقلاب و همچنین تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول این 37 سال برای نسل جوان و نوجوان است.

وی ادامه داد: برنامه های بسیج تداوم عزت و اقتدار اسلامی در پرتو ولایتمداری و همدلی و همزبانی است و با این نگاه برنامه های دهه فجر سال 94 را آغاز کرده ایم.

سرهنگ ساعی گفتمان سازی و تبلیغ این گفتمان را از جمله برنامه های محوری طی 10 روز این دهه عنوان کرد.

وی با توجه به بازخوانی اصول امام و تعریفی که در این خصوص دریافت کرده ایم، تاکید کرد: تبیین استکبار ستیزی با تاکید بر نقش آمریکا در جنایت رژیم طاغوت بر علیه ملت، استمرار دشمن شناسی با آمریکا، دستاوردهای انقلاب با تاکید بر اقتصاد مقاومتی و همچنین بحث تبیین جایگاه و اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری با حضور حداکثری و انتخاب اصلح از دیگر برنامه های کمی و کیفی اجرایی در سطح پایگاه و حوزه می باشد.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) اظهار کرد: وظیفه همگان حضور در پای صندوق های رای است تا بتوان با آگاهی و حضور چشمگیر در انتخابات، چشم دشمنان خارجی را کور کرد.

وی با اشاره به برخی برنامه های متنوع در روزهای آینده، خاطرنشان کرد: امیدواریم با اجرای این برنامه ها بتوان در جهت تدوام این انقلاب بزرگ، حرکت کرده و در حفظ و پاسداری از آن موفق شویم.

گفتنی است، افتتاح پایگاه بسیج، اکران فیلم عمار، مسابقات ورزشی و تیراندازی، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، نمایشگاه مدافعان حرم، همایش و ایجاد نمایشگاه اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه های بسیج در دهه فجر 94 در سطح مناطق شش گانه تابعه ناحیه امام علی(ع) است.

 

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.