سرویس: تولیدی » خبر پوششی 20:47 - دوشنبه 12 بهمن 1394

رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان خبر داد:

کسب ظرفیت بالای ورزشی در شرق اصفهان/ علم ورزش در هیئت فوتبال

اولین کارگاه دانش افزایی و تمرینات حرفه ای فوتسال زیر نظر مربیان لیگ برتر فوتسال به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی شهر هرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی اصفهان شرق، مراسم افتتاحیه اولین کارگاه دانش افزایی و تمرینات کاربردی و حرفه ای فوتسال زیر نظر مربیان لیگ برتر با حضور علی اکبر ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان، دبیر هیات فوتبال استان اصفهان، رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان و مسئولان محلی شهر هرند و همچنین ورزشکاران و پیشکسوتان ورزشی شهرستان اصفهان برگزار شد.

DSC_0092

حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان بخش جلگه در صحبت هایی ضمن خوش آمد گویی به مهمانان این کارگاه از مسایل و مشکلات موجود برای تیم های اعزام شده به مسابقات استانی صحبت هایی را ارائه کرد.

در ادامه محمد جعفری رئیس شورای اسلامی شهر هرند ضمن عرض خوش آمد گویی مواردی را در مورد ورزش و به خصوص فوتبال در منطقه خود بیان کرده و گفت: علم ورزش از نکات مهمی است که هیات فوتبال به این مهم دست یافته است.

در ادامه کلیپی از فعالیت های هیات فوتبال شهرستان اصفهان در سال 1394 برای حاضرین به نمایش در آمد که مورد تشویق حاضرین قرار گرفت.

DSC_0098

در ادامه این جلسه رضا دهقان رئیس هیات فوتبال شهرستان اصفهان گفت: خوشحالیم که پس از برگزاری 7 دوره کلاس مربیگری و 3 دوره کلاس داوری امروز شاهد برگزاری کارگاه های مختلف در بحث فوتسال و فوتبال بوده ایم و این مهم با زحمات اعضای خدوم شهرستان اصفهان به بار نشسته است.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر در شهرستان اصفهان با حضور فعال 14 هیات فوتبال راه را برای پیشرفت همه ورزشکاران باز نموده ایم و این از این باب است که پتانسیل موجود در این مناطق را درک کرده ایم . در ادامه گروه رزم ایران با برپا کردن حرکات نمایشی هیجان را برای حاضرین به ارمغان آوردند.

DSC_0136
در ادامه این جلسه ابرقویی نژاد رئیس هیات فوتبال استان اصفهان ضمن تشکر از زحمات هیات فوتبال شهرستان اصفهان تصریح کرد: از روز اول که مسئولیت این شهرستان را بر عهده اقای دهقان قرار دادیم، مبنا را بر رشد و شکوفایی در این شهرستان قرار گرفت که امروز شاهد محقق شدن این موضوع هستیم.

وی عنوان کرد: به حمد اله اکنون این شهرستان در بحث مربیگری و داوری خود کفا هست و این با همکاری تمامی تلاشگران این عرصه به وجود آمد.

رئیس هیئت فوتبال استان همچنین از ظرفیت بالا در شرق اصفهان گفت و اشاره کرد: چندین سال برنامه ریزی در این مناطق داشته ا یم و اکنون به این موفقیت ها دست یافته ایم که این موضوع از اهداف مهم بنده بوده است.

در پایان این مراسم از پیشکسوتان بخشهای جلگه، بن رود، جرقویه علیا و جرقویه سفلی و همچنی کوهپایه تجلیل گردید که مورد استقبال مسولین و حاضرین در این جلسه گردید.

DSC_0168 DSC_0169 DSC_0223 DSC_0226 DSC_0249 DSC_0162 DSC_0161 DSC_0155 DSC_0152 DSC_0143 DSC_0079 DSC_0056 DSC_0047 DSC_0004

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.