سرویس: اخبار شهرستان » براآن جنوبی 07:43 - دوشنبه 12 بهمن 1394

به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

پیام شهردار زیار به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی

شهردار زیار در پیامی یاد و خاطره شهدای انقلاب سال 57 و امام خمینی(ره) را گرامی داشت.

به گزارش اصفهان شرق به نقل از شهرداری زیار، در دهه فجر، اسلام تولدي دوباره يافت و این دهه در تاریخ ایران ، نقطه ای تعیین كننده و بی مانند به شمار می رود.
مقام معظم رهبری
نهضت آرمان خواهی و استقلال طلبی مردم شریف ایران اسلامی به رهبری امام راحل ،خمینی کبیر(رضوان الله علیه) وبا الهام از آموزه های ناب اسلام راستین ،از بزرگ ترین حوادثی است که هرگز از حافظه تاریخی این مرزو بوم کهن پاک نخواهد شد.نهضتی که با خون هزاران شهید وفداکاری و ایثارگری زنان و مردان غیور این سرزمین به ثمر نشست. انقلابی که نماد و الگوی انسجام، اراده و حضور انبوه مردم کشورمان در دستیابی به آرمانهای مقدسی بود که با تبعیت از رهبری پیرجماران و با تمسک به اسلام محمدی ، نقش آفرین سربلندی و سرافرازی در مسیر ارزش های متعالی در جهان شد .
در آستانه فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و بزرگداشت سالروز سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران ؛ سرآغاز طلوع مجدد اسلام،‌ خاستگاه ارزشهاي اسلامي، مقطع رهايي ملت ايران از ظلم و ستم وتولد دوباره اسلام اصیل وبا گرامیداشت و عرض ادب به ساحت شهدا، برخود فرض می داند این ایام را به همشهریان تبریک عرض نموده ومراتب قدردانی وسپاس خود را از خدمات وتلاش های ارزنده این عزیزان در طول نزدیک به چهار دهه عمر پربار انقلاب اسلامی به پیشگاهتان تقدیم دارم .
امیدست همواره درمسیر پاسداشت ارزش های اسلامی و انسانی انقلاب موفق و پیروز باشید .
سید رسول داودی
شهردار زیار
بهمن ماه 1394

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.