سرویس: اخبار شهرستان » کوهپایه 07:01 - دوشنبه 12 بهمن 1394

مسئول کمیته امداد کوهپایه:

اعزام مددجویان کمیته امداد کوهپایه به مشهدالرضا/ 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به کوهپایه اختصاص یافت

موسی کاظمی گفت: امید آن داریم با حمایت خیرین بتوان مددجویان کوهپایه ای را به سفر زیارتی اعزام کنیم تا خانواده های نیازمند از تسهیلات سفر بهره ببرند.

رئیس کمیته امداد کوهپایه در گفتگو با اصفهان شرق از اعزام 40 نفر از مددجویان این نهاد خبر داد و گفت: این کاروان برای نخستین مرتبه با حمایت خیرین به مدت 4 شب و 5 روز به مشهد مقدس اعزام شد تا بتوان اولین قدم ها را برای این امر معنوی به انجام رساند.

موسی کاظمی اظهار کرد: هزینه این سفر با کمک خیرین و خیریه نساء المومنین اصفهان به مبلغ 650 هزار ریال تامین شد و امیدواریم این طرح به همین شکل ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگر گفتگو به ارائه تسهیلات اشتغال زایی در کمیته امداد اشاره و افزود: 10 میلیارد ریال تسهیلات با وام 4 درصد به متقاضیان مدد جو اختصاص می یابد و تا کنون حدود 70 درصد متقاضی دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده اند.

رئیس کمیته امداد کوهپایه تصریح کرد: از بین متقاضیان دریافت تسهیلات خوداشتغالی حدود 50 درصد جذب شده است و امیدواریم بتوان با اقدامی شایسته، افراد مورد تایید به عرصه های اشتغال زایی پا نهند.

وی در پایان تاکید کرد: از 10 میلیارد ریال تسهیلات حدود 7 میلیارد توسط بانک ملت و 300 میلیارد بانک صادرات ارائه خدمات به مشتریان خواهند داد.

لازم به ذکر است، کمیته امداد کوهپایه در عرصه های اشتغالزایی به خوبی می تواند نقش محوری ایفا کند به نحوی که زنان و مردان بسیاری در این رابطه با دریافت تسهیلات اشتغالزایی با اراده گام برداشتند.

همچنین موسسه خیرالنسا تا کنون در حمایت از کمیته امداد در بیشتر لحظات کاری و مفید در کنار این ارگان بوده و می توان صحنه های حمایتی نظیر، مدرسه سازی، جشن ایتام و دیگر موارد حمایت را نام برد.

همچنین بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

توجه: از انتشار نظرات توهین آمیز معذوریم.