اصفهان شرق

تجلیل از خادمان قرآنی بخش جلگه در دهه فجر

کدخبر: 90013
1394/11/12 در ساعت 00:47

به گزارش اصفهان شرق از هرند، جلسه شورای هیئت مذهبی بخش جلگه با حضور رییس دفتر سازمان تبلیغات اسلامی بخش جلگه برگزار شد.

طی این برنامه که با هدف نظارت مستمر بر عملکرد هیئت مذهبی تشکیل شد، ساماندهی مراسم ها در مناسبت های گوناگون سال بررسی شد.

گفتنی است این جلسه که به منظور حضور باشکوه در ایام الله دهه فجر 53 هیئت بخش تشکیل شد، برنامه های مدون و کاملی را در جمع حضار ارائه داد تا بتوان با کمیت برنامه ها به سمت جذب جوانان به صحنه های انقلابی گامی صحیح و پرثمر برداشت.
لازم به ذکر است طی هماهنگی های انجام گرفته توسط تیم حاضر در جلسه، مقرر شد تا مسئولان و هیئتی ها به تشویق مردم برای حضور جاودان و شرکت در راهپیمایی 22 بهمن همت گمارند تا بتوان مشتی محکم بر دهان دشمنان همیشگی این مرز و بوم زد.

787

همچنین حضور گسترده در انتخابات، از دیگر برنامه های هیئت بود که مکررا تصمیم بر دعوت مردم در انتخابات برای اینکه با حضور باشکوه خود بر دهان یاوه گوی استکبار جهانی بزنند. قطعا حضور حماسی مردم راهکاری ارزنده در این ر ابطه قلمداد می شود.

بر این اساس مقرر شد تا مراسمی تحت عنوان خادمین قرآنی در روز 20 بهمن ماه در جوار مقدس امامزاده اسحاق(ع) هرند برگزار شود که در این خصوص می توان به اهمیت برنامه های قرآنی و دینی در بین نسل چهارم انقلاب پی برد.

در بخش پایانی جلسه طبق رایزنی های صورت گرفته مقرر شد تا از خیرین قرآنی، هیئت هایی که دارای محفل قرآنی هستند و همچنین قاریان و حفظ برجسته بخش جلگه تجلیل به عمل آید.

لازم به ذکر است که اعضاء این شورا عبارتند از، سید علی موسوی، هدایت الله ناظمی هرند، داود آقاجانی، حمید کنعانی هرندی، رمضانعلی شاطوری.